TESTIMONI STRETCH MARK PUDAR DENGAN ESP

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Cth: Masa sarat hamil

Cth: Selepas bayi selamat keluar, parut stretch mark jadi macam ni.

Ok, merujuk gambar di atas..memang sangat mengerikan. Biasanya perut kita yang suci murni lagi seksi sepanjang kita bujang akan mengalami perubahan yang sangat besar..bila kita mengandung. Memang perut kita akan membesar bila mengandung kan.. =) Bezanya, perubahan besar yang erna maksudkan di sini..perut kita akan ada stretch mark. Gambar di atas adalah gambar contoh. Bukan perut erna tau. Gambar pertama adalah contoh gambar yang stretch mark banyak naik. Lepas baby keluar..perut mengecut dan parut stretch mark jadi macam gambar yang kedua. Owh no...dan biasanya stretch mark ini meninggalkan parut ataupun kesan yang kekal sampai bila-bila.

Erna mula pakai lotion Palmer kat perut ketika usia iman 2bulan dalam kandungan. Awalkan?  Sebab stretch mark sebenarnya mula muncul seawal usia kandungan 2bulan. Erna pun ambil langkah awal pakai lotion untuk elak stretch mark. Memang awal-awal tak nampak langsung stretch mark kat perut erna. Sehinggalah usia kandungan erna masuk ke-8bulan..mula nampak stretch mark kat ssekitar bawah perut. Stretch mark pada perut erna warna merah-merah. Ada orang warna hitam. Ada orang stretch mark warna putih. Lain orang lain warna stretch mark. Mulalah erna rasa lotion yang berbulan-bulan erna pakai tak berkesan. Terus call suami cakap nak beli Bio-Oil la pulak. Suami ok sahaja. Dalam apa keadaan pun perut isteri tetap suami ku cakap seksi dan comel. Ops!


Ini lotion Palmer's yang erna awal-awal pakai

 
Ini erna pakai bila menyedari Stretch mark semakin ketara

APA ITU STERTCH MARK?
=====================


"Hampir 90% wanita hamil terkena stretch mark," kata dr. Nanden S. Prabu, SpKK dari Obagi Dermatologi Medical Clinics.

* Biasa kelihatan di beberapa tempat seperti, perut, pinggul, pinggang, peha, payudara, lengan.

* Stretch Mark muncul akibat kulit meregang dengan cepat dan ini menyebabkan kulit hilang elastisinya.

* Kulit kita terbahagi kepada 3 lapisan. Lapisan paling dalam disebut subcutaneous, lapisan tengah dermis dan lapisan paling luar epidermis.

Lapisan dermis penuh dengan pembuluh darah. Stertch Mark berlaku pada lapisan dermis dimana lapisan ini terbuat dari jaringan elastis, namun bila tubuh membesar dalam waktu singkat, saraf ini akan melemah dan akhirnya pecah akibat kulit yang menipis.
Al-kisah selepas erna minum ESP dalam tempoh 2bulan..suami banyak kali tegur yang stretch mark erna makin pudar. Mulanya..ingat suami saja nak ambil hati erna. Tapi bila erna tengok kat cermin dan belek-belek kat cermin..betul la..memang parut stretch mark semakin lama semakin pudar. Macam tak percaya pun ada. Tapi itulah kenyataannya..erna happy sangat. Bukan erna sorang je yang rasa perubahan pada parut stretch mark ni semakin pudar. Tapi banyak lagi testimoni yang di terima dari pengguna-pengguna Shaklee. 

Testimoni 1

Testimoni 2

APA ITU ENERGING SOY PROTIEN (ESP)
==================================

NAK TAHU KENAPA ESP ADA DALAM KEBANYAKKAN SET???

---> kerana PROTEIN adalah ASAS dan MAKANAN kepada SEL. Ia penting untuk PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL. Bila sel SIHAT& BERTENAGA, penyerapan nutrien akan jadi lebih OPTIMUM.

================================
♥ nak KURUS - ESP mengawal selera makan
♥ nak PUASA - ESP memberi rasa kenyang lebih lama & bekalkan tenaga
♥ nak TAMBAH SUSU IBU - ESP bantu mempercepatkan penghasilan susu
♥ nak CANTIK - ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit
♥ nak HAMIL - ESP bantu untuk kuatkan rahim, dan bagus untuk pembentukan otot bayi
♥ nak SIHAT - ESP menyihatkan tubuh secara keseluruhannya.

==================================
APA ITU ENERGING SOY PROTIEN (ESP)

✔ Energizing Soy Protein yang Terbaik
✔ Memberikan Tenaga yang BERPANJANGAN pada TUBUH
✔ tiada kolestrol n laktosa
✔ minuman berkhasiat
✔ mempunyai 14gm protein soya
✔ ia telah terbukti sec klinikal dpt mmbntu anda kekal bertenaga selama berjam-jam
✔Air yg digunakan utk mncucui bg mengeluarkan bahan penting spt isoflavones, genistien dan daidzein juga mnyediakan anda dgn kebaikan kesluruhan soya
✔Non- Gmo ( tidak mengubah secara genetik ) protein berasaskan tumbuhan yg memastikan kacang soya shaklee bebas daripada kacang soya yg diubahsuai secara genetik

Gejala Kekurangan
1. Anemia
2. Sakit buah pinggang
3. Penyakit hati
4. Kolestrol Tinggi
5. Luka lambat sembuh
6. Letih
7. Lemah


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

CONVERSATION

3 comments:

  1. mmg cmtu ke stretch mark dia u kalau bersalin? besarnyala pengorabanan seorang ibu kan :')

    oh btw i pakai bio oil hilangkan parut memang berkesan :)

    ReplyDelete
  2. Bio Oil dengan Palmer's tu aku beli dari mengandung sampai skg tak abis. Ujung pregnancy aku try Bio Oil tapi lepas bersalin tak sentuh langsung..Nampak gayanya aku kena rajin minum ESP ni..hihi..sebab stretch mark aku banyak sangattt..btw ko sempat tak amek stok ESP untuk aku? hihihi.. -_-"

    ReplyDelete
  3. Anonymous05 May, 2013

    I don't comment, but I glanced through a few responses on "TESTIMONI STRETCH MARK PUDAR DENGAN ESP". I do have a couple of questions for you if it's allright.
    Is it just me or does it give the impression like a few of the remarks come across like they are
    coming from brain dead people? :-P And, if you are posting at additional online social sites, I'd like to keep up with you. Could you make a list of all of all your social community sites like your Facebook page, twitter feed, or linkedin profile?

    Have a look at my blog ... stretch mark creams

    ReplyDelete