Vitamin Untuk Papa

Vitamin Untuk Papa - Anak mana yang tak mahu lihat ibu bapa sihat kan?Seronok tidak terkata bila kita mampu berikan yang terbaik pada kedua ibubapa kita. Untuk berikan yang terbaik, tidak semestinya wang ringgit dan harta benda semata-mata. Mengambil berat tentang masalah kesihatan mereka juga andalah antara cara terbaik menunjukkan rasa kasih sayang kita kepada ibubapa.

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,
 
Kak shina adalah senior erna masa zaman study dulu. Bulan lepas kak shina buat keputusan untuk join bisnes shaklee dan memilih group erna untuk terus melangkah maju dalam bisnes shaklee ni. Alhamdulillah...terbuka hati untuk mengubah diri untuk keluar daripada zon selesa dan semuanya pasti bersebab. Hanya mereka yang serius ingin berjaya akan tahu apakah misi serta push factor mereka dalam mengerjakan sesuatu.
 

Sebulan, dengan serius kak shina buat bisnes Shaklee ni, kak shina layak dapat bonus 3angka. Haaa...3angka tau. Bukan bonus 2angka. Terus shoot 3angka. Kagum sangat dengan semangat kak shina.

Baru-baru ini terima bonus, kak shina belikan papa sebotol vitamin untuk kesihatan papa. Kasih sayang boleh dinilai dengan pelbagai cara. Membelikan vitamin Shaklee kepada orang yang tersayang adalah langkah mudah yang kita semua boleh buat.

Itulah erna selalu cakap pada semua rakan bisnes...Shaklee ini bukan sahaja kita jana income semata-mata. Kita juga menjaga kesihatan serta mendapatkan kualiti kesihatan yang baik. Bukan untuk diri sendiri, tetapi untuk semua orang yang kita sayangi.

Buat semua yang masih berfikir-fikir apakah faedah serta baiknya bersama menjalankan bisnes Shaklee, ini adalah antara sebabnya. 

Kita buat, kita dapat.

Dapat apa?

Dapat kesihatan yang baik, kualiti hidup lebih baik, jana pendapat luar jangka, serta bantu orang sekeliling dengan berkongsi ilmu bisnes serta berkongsi dengan semua orang produk terbaik yang selamat dan semulajadi.


 
Puan Shina
SMS/Whatsapp 017-3293808
Facebook Shina Wann

COD - Melaka Tengah, Alor Gajah, Masjid Tanah

 Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment