Kenapa Pilih Bisnes Shaklee? Ok ke?

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang, 

Alhamdulillah..tengah sibuk-sibuk menguruskan iman, terima msg daripada rakan bisnes erna, wawa. Wawa bagitahu yang bonus Shaklee hasil usaha kami bulan lalu dah masuk harini. Awal pula. Selalu 15hb baru masuk bonus. Harini 14hb dah dapat bonus. Suka buat surprise tau my lovely Shaklee ni. Alhamdulillah syukur. Untuk yang dah banyak berhabis masa raya, dapat pula side income tengah bulan ni. Best sangat...

 

Kenapa Erna Pilih Bisnes Shaklee?


Sebenarnya, memang ramai yang berminat nak join bisnes Shaklee. Tidak kisah sama ada untuk serius bisnes atau sekadar sebagai pendapatan tambahan bulanan. Tapi, ramai yang was was. Ramai yang tidak percaya pada diri sendiri. Ramai juga yang bagitahu erna mereka tak minat MLM. Yelah..Shaklee ni kan bisnes MLM. 

Ketahuilah oleh anda semua, bisnes Shaklee ini tak sama dengan bisnes lain. Bisnes Shaklee ini bukan bisnes MLM biasa-biasa dan tak sama dengan bisnes yang MLM lain. Bila kita sebut je MLM, dalam kepala mesti terfikir perlukan modal yang besar sehingga terpaksa buat pinjaman wang untuk dijadikan modal.

Selain itu,  ada juga yang rasa..bisnes Shaklee ni, upline senang lenang. Kaya. Pendapatan besar sedangkan downline perlu bersusah payah menjaja produk untuk dibeli. 

Lebih menakutkan, bila terpaksa mencari rakan niaga sana sini. Kira perniagaan head hunting lah orang kata. Semestinya Shaklee bukan perniagaan seperti itu. Tak perlu pun ke sana sini menagih orang lain join bisnes. Shaklee ini kebanyakannya adalah dengan suka hati rela bukan dipaksa mendaftar dengan modal yang sangat rendah.

Modal? Berbekalkan RM65 sahaja dan tambahan RM10 kos pos starter kit bag ke rumah. Total modal RM75, anda layak mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian adalah seumur hidup dan tidak akan tamat keahlian selagi anda ada membuat pembelian sepanjang setahun walaupun hanya sebotol vitamin yang dibeli dalam tempoh setahun.

Bermodalkan RM75, anda layak join group bisnes yang hebat-hebat dan dipimpin oleh leader yang income mereka telah mencecah 4 5 angka. Semuanya tidak mustahil. RM75 anda juga bakal terbayar dalam masa satu bulan sahaja jika anda serius menjalankan bisnes ini. Tak perlu tunggu lama untuk anda mendapat pulangan modal RM75 anda semula.

Kalau beli vitamin-vitamin Shaklee sampai cukup 200uv (anggaran RM680) dan belian lebih 200uv, layaklah anda dapat FREE MEMBERSHI. Tak perlu bayar yuran keahlian, terus dapat buat belian produk Shaklee pertama kali dengan harga ahli dan terus aktif keahlian anda. Menarik? memang sangat menarik. Sebab tu erna pilih Shaklee.

Macam mana erna begitu yakin dengan Shaklee? 

 

1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati erna ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan erna dan keluarga. Lebih-lebih lagi dalam tempoh penyusuan untuk iman dan memberi kesan yang sangat baik pada masalah sakit lutut dan tulang punggung ibu erna. Set berpantang yang superb menjadi peneman erna sepanjang berpantang taqwa. tak perlu bersusah payah perkenalkan Shaklee sebab rata-rata semua orang kenal Shaklee.

2. Shaklee antara syarikat MLM yang adil. Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.

3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat. Bonus terus masuk ke akaun bank. Seronok!

4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silika gel di dalam botol vitamin Shaklee. Tak percaya? Belilah sebotol & check takkan ada silika gel dalamnya :)

HOT: Ramai dah buat bisnes Shaklee, saya boleh jual lagi ke?

 

Erna mula buat bisnes Shaklee ni tahun lepas. Masa tu pun dah ramai yang buat bisnes Shaklee ni. Tapi, erna fikir..apa salahnya erna pun join ahli kemudian kongsi kebaikan produk Shaklee dengan orang lain.

Lagipun, pendaftaran erna dulu adalah PERCUMA! Siapa tak suka percuma kan? Erna pun suka percuma ni. Sebab belian vitamin erna melebihi 200uv, maka erna layak daftar secara percuma. Erna pun tak sangka, pendaftaran percuma erna dulu..melayakkan erna dapat bonus bulanan seperti harini. Tidak lagi keluar bekerja dan hanya bekerja dari rumah. Syukur..

Untuk berjaya dalam setiap perkara, kita perlu kenal pasti apakah PUSH FACTOR kita. Bila push factor jelas, maka apapun kita nak buat lebih jelas dan bermatlamat. Macam erna, ibuayah erna, iman dan taqwa adalah push factor utama untuk erna serius dan sungguh-sungguh. Pendapatan dengan bisnes ini tidak terhad dan infiniti. 

Ada juga yang berkali-kali tanya erna soalan yang sama. Tanya ok ke buat bisnes ni? erna terima macam-macam soalan. Tapi, alangkah ruginya kalau anda jadi sebahagian daripada orang yang tertanya-tanya, google, mengkaji itu dan ini dengan ambil masa yang terlalu lama. Sedangkan orang lain, dah melangkah maju kehadapan. Bisnes semakin maju dan bonus juga dah mencecah 3 4 angka. Boleh mengkaji..boleh bertanya..tetapi berpada-pada dan tak salah mengkaji sambil mengusahakan bisnes ini. Seiring dan sejalan..Erna pun sampai sekarang masih terus belajar mengenali produk.

Malaysia ada ramai penduduk. Masih ramai rakyat Malaysia yang belum menggunakan produk Shaklee ini. Masih ramai yang belum kenali Shaklee 100%. Jadi inilah peluang kita untuk perkenalkan kepada mereka semua tentang kebaikan produk ini disamping berkongsi banyak kebaikan produk Shaklee.

Bisnes Shaklee bukan bisnes persendirian. Kita ada group besar yang dinaungi oleh Matser hebat. Leader yang boleh berikan kita ilmu dan berkongsi pengalaman mereka berjaya dalam bisnes Shaklee ini. Jadi kenapa nak takut? Ada kelas secara online, offline, dan bukan kelas tu wajib dihadiri setiap hari atau setiap minggu. Mungkin sebulan sekali pun belum tentu lagi. 

Paling mudah, untuk anda yang masih lagi was-was untuk join bisnes ini..cuba lihat contoh peniaga kain, peniaga tudung, semakin hari semakin ramai peniaga kain dan tudung. Bersaing sesama sendiri. Tetapi setiap diantara mereka ini ada keistimewaan sendiri yang ini adalah skill mereka dan menyebabkan perniagaan mereka bertahan lama. Begitu juga dengan bisnes Shaklee anda. Kita bijak atur perjalanan bisnes kita atas tunjuk ajar leader..kita akan berjaya.


JOM SERTAI KAMI MENJANA PENDAPATAN DENGAN HANYA BERKONGSI KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE.

JIKA ANDA INGIN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI UNTUK TUJUAN PENGGUNAAN PRODUK  SHAKLEE SENDIRI ATAU UNTUK TUJUAN BISNES, ANDA DI JEMPUT UNTUK MENDAFTAR AHLI. JOM JOIN GROUP BISNES UMMI ERNA.
 
HUBUNGI,

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment