Promosi Disember 2014 Shaklee

Promosi Disember Shaklee - Vitamin C & Vitamin E

Promosi Disember Shaklee - Vitamin C & Vitamin E. Bulan ini bulan cantik menarik tertarik. Baiki tekstur kulit, sihat luaran dan dalaman dengan promosi Vitamin Kecantikan Shaklee.

 

DOUBLE PROMO Disember

 
Jika bulan lepas, semua berebut dapatkan Omega Guard sebab Shaklee offer, belian 2botol Omega Guard akan dapat 5% diskaun. Promosi untuk bulan Disember ini adalah Vitamin C dan Vitamin E. Wah..berganda baik hati Shaklee offer macam ni. Sukaaaa....
 
Lumrah wanita mahupun lelaki ingin kulit yang sihat, cantik dan tidak bermasalah. Terdapat pelbagai produk kecantian yang ada di pasaran sekarang ini. Tetapi, kesihatan dalaman adalah lebih utama dan kecantikan itu akan sendirinya terpancar keluar.
 
Untuk dapatkan info lebih lanjut apa itu Vitamin C dan Vitamin E (KLIK LINK)
Untuk pembelian PROMOSI Disember
 
Pilihan 1
 
 
 Pilihan 2


Jom berkenalan secara ringkas dengan kedua-dua vitamin kecantikan ini.

Sustained Release Vita-C Plus 500mg

 
Ia mempunyai teknologi pelepasan masa. Di mana ia mampu dilepaskan 100mg setiap 1 jam selama 5 jam tanpa henti!
Bersifat larut air maka, sesiapa yang makan vita c dinasihatkan minum air secukupnya sekurang-kurangnya 2 hingga 3 liter sehari.
 
Khasiat Utama Vitamin C
 
~ Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

~ Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

~ Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

~ Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

~ Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan.

~ Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.

Vita-E Complex™

 
Vitamin E Shaklee di perbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, d-alpha tocopherol yang aktif diekstrak secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta). Ianya adalah vitamin E yg paling lengkap dipasaran.

Mengandungi 10mg selenium semualjadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel,sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.


Khasiat Utama Vita-E Complex™
 
~ Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
~ Mencantikkan dan menampakkan wajah lebih muda dari usia. pengambilan yang berterusan akan mampu menghilangkan kedut, parut dan jeragat.
~ Anti oksidan.
~ Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).
~ Mengurangkan risiko parut yang besar.
~ Merendahkan kadar kolesterol.
~ Membantu mencegah kanser.
~ Merendahkan risiko katarak.

Jadi apa tunggu lagi? inilah peluang terbaik untuk anda. Penjimatan untuk anda. Mesra poket. Kulit tetap tampak cantik berseri.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment