Kenapa Anda Perlu Makan Omega 3 - Omega Guard Shaklee

Assalammualaikum, Salam Kasih Sayang..


Kenapa Anda Perlu Makan Omega 3 - Omega Guard Shaklee adalah antara soalan yang banyak erna terima dalam beberapa hari sepanjang berlangsungnya Promosi Shaklee Mei 2015. Bila ada yang pm erna tanya tentang apa offer bulan mei, apa kebaikan produk, berapa harga, kenapa perlu makan vitamin produk promosi ni dll. Banyak lagi soalan sebenarnya. Jadi, dalam entry kalini erna ingin berkongsi dengan anda semua... TIGA Sebab anda perlukan Omega 3 / Omega Guard Shaklee.

Beberapa sebab kukuh untuk mengambil omega-3 tambahan asid lemak;

1 ) Melindungi jantung dan saluran darah anda. 

Lemak omega-3 didapati meningkatkan kesihatan dan fungsi saluran darah, membantu mengawal degupan jantung, dan melindungi terhadap kematian kardium mengejut (Heart Attack). Di samping itu, satu kajian semula Cochrane menemui bukti yang mencukupi untuk menunjukkan bahawa menggantikan tepu dengan lemak tak tepu, seperti lemak omega-3, boleh mengurangkan risiko serangan jantung dan strok.

2) Menyelesaikan masalah sakit sendi. 

Lemak omega-3 boleh mengurangkan sakit sendi pada orang yang menghidap rheumatoid arthritis dan penyakit radang usus.

3) Menguruskan minda anda. 

Lemak omega-3 telah ditemui untuk membantu orang yang mengalami kegelisahan, kemurungan, dan tanda-tanda kemurungan yang boleh menjadi sebahagian gangguan bipolar. Selain itu membantu dari segi daya ingatan serta fokus seseorang terhadap sesuatu perkara yang mereka lakukan.


# Beli 6 botol percuma 1 botol
# Beli 2 botol diskaun 5%

Nak beli sebotol je? Boleh juga...erna tetap berikan harga istimewa kepada anda.


Kenapa Omega Guard Shaklee menjadi pilihan?



1. Proses Penyulingan Molekul Berperingkat

2. Minyak Ikan Kecil di Lautan Dalam

3. Kandungan Omega-3 Yang Lengkap

4. 100% Semulajadi

5. Kandungan DHA & EPA Yang Lebih Tinggi


Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment