PROMOSI SHAKLEE JULAI 2015

PROMOSI SHAKLEE JULAI 2015 | Vivix, B Complex & Vitalea For Children

Sekejap je masa berlalu dah masuk Julai dan alhamdulillah harini baru erna ada kesempatan nak update blog erna untuk kongsikan dengan pengunjung setia blog ummi erna, Promosi Shaklee Julai 2015.

Excited bila dapat tahu promosi bulan ini;




1. Vivix, beli 6 percuma 1 / Beli 2 Less 5%

Vivix adalah produk Shaklee yang paling laris. Ianya merupakan cecair yang kaya dengan aktioksidan.  menolong mambantu/menjaga/memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindunagn antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.

2. B Complex, beli 3 percuma 1

B Complex juga elok untuk diamalkan hari-hari. Ianya membantu menambah tenaga dan menghilangkan stress. B Complex juga membantu menjaga kesihatan sistem saraf kita. B Complex Shaklee bukan sahaja perlu dimakan oleh wanita dan lelaki, tetapi wanita hamil dan juga wanita yang merancang untuk hamil perlu makan B Complex.

3. Chewable Vitalea for Children, beli 3 percuma 1

Ini merupakan produk lama Shaklee yang telah diperbaharui formulanya. Ia merupakan pil multivitamin yang dicipta khas untuk kanak-kanak. Pilnya perlu dimakan dengan cara menghisap dan mempunyai rasa anggur yang sedap. 
Tidak rugi jika anda buat belian hari ini juga. Berminat, boleh hubungi erna sekarang juga.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM69 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment