Alfalfa Shaklee Selamat | Shaklee Statement On Alfalfa Complex

Alfalfa Shaklee Selamat | Shaklee Statement On Alfalfa Complex


Selamat ke nak makan Alfalfa? Boleh makan Alfalfa? Buat pengetahuan semua pembaca blog ummi erna, Shaklee telah berada dipasaran dunia lebih 50tahun. Bukan produk campur gaul bungkus2 dan jual. Bukan ye..bukan...

Gunakan produk shaklee tanpa was-was. Alfalfa Complex juga antara best produk yang digemari ramai. Erna sendiri dan sekeluarga pengguna produk Shaklee sejak tahun 2012. Nasihat erna, makanlah dengan ilmu. Membeli juga, jadilah pembeli dan pengguna yang bijak. Jika ingin tahu lebih lanjut khasiat serta kebaikan Alfalfa Complex, boleh KLIK LINK INI

  •  SENTIASA SELAMAT
  •  SENTIASA BERKESAN
  •  SENTIASA MESRA ALAM

Jika ada sebarang keraguan, boleh terus berhubung dengan pihak Shaklee seperti no. yang tertera.

Special thanks to all my customers yang masih setia menggunakan produk Shaklee. Terima kasih sudi membeli daripada erna. Semoga dikurniakan kesihatan yang baik-baik dan berbahagia selalu.



Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment