Entry Dalam Draf Baru Publish

Tukar Tarikh Entry Dalam Draf

Sementara panaskan lauk-lauk untuk makan sahur, pagi ini kami sahur Kurma Ayam baki dari berbuka semalam. Sayang pula tak habiskan lauk yang ada. Makan pun bukan ramai-ramai. Sejak puasa ni, iman pun suka makan bubur share dengan taqwa. Eh macam dah lari topik je dari tujuan asal entry ini ditulis.

Ok, sebenarnya nak bagitahu yang erna belek-belek draf blog..sekali terjumpa entry ini. Tarikh asal entry ini masuk draf adalah pada bulan Disember 2014. Waaa lama dah dalam draf, harini baru erna nak publish. 

Disember 2014 usia taqwa - 5bulan. Jom layan gambar yang dah masuk draf. Sekarang pun ummi dah mula rindu taqwa yang bulat masam masa ni. Masa ni juga ummi sangat obses dengan segala jenis headband. Excited dapat anak perempuan kan katanya..hehe. Nanti ada masa terluang erna akan share cerita baby girl erna yang sebenarnya sekarang ni counting days je nak masuk 1 tahun. Cepat betul masa berlalu.

Nyawa - Iman Taqwa

Taqwa Ammara Binti Mohd Hafiz

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment