DAPAT CASH REBATE. DAPAT MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA.

Assalammualaikum Salam Sejahtera. Terima kasih sudi singgah blog erna. Semoga dipermudahkan urusan anda semua pembaca blog erna.

12 tahun lepas, masa erna mula-mula kenal vitamin shaklee, Erna mencari-cari supplement untuk banyakkan susu badan, Vitamin yang beri tenaga sebab erna masih seorang pelajar tahun akhir di universiti. Dalam masa yang sama, selepas kelahiran anak sulung erna, kulit muka erna teruk kusam. 

Erna tertarik nak mencuba produk Shaklee. Kemudian erna ajak juga adik dan kawan yang sama baru jadi ibu macam erna untuk beli vitamin shaklee. Mereka pun bersetuju bila Shaklee distributor yang jual vitamin shaklee kat erna cakap, dalam sekian jumlah erna boleh dapat pembelian harga ahli. 

Pembelian pertama erna dah dapat harga ahli tau. Sebab total belian 2 set penyusuan, tambahan set kecantikan, semuanya melebihi RM1000.

Masa tu erna memang tak fikir apa-apa. Niat nak dapatkan vitamin shaklee dengan harga yang lebih murah iaitu harga ahli. 

Tapi apa yang buat erna terkejut, next month ada sejumlah cash rebate masuk dalam akaun bank erna. Tertulis duit yang masuk adalah daripada Shaklee Malaysia. Wah! Ini menarik. Beli vitamin, dapat vitamin. Dapat juga kesan baik selepas makan vitamin shaklee secara konsisten selama sebulan. Eh, dapat pula Cash Rebate!

MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA DENGAN CASH REBATE. 

Nak Makan Vitamin Shaklee Percuma? Mari teruskan membaca. Erna ajarkan bagaimana nak dapatkan Cash Rebate dimana korang boleh gunakan cash rebate Shaklee ini untuk korang makan vitamin Shaklee secara percuma. 


CASH REBATE SHAKLEE. MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA. 

Ok rujuk jadual diatas, ini adalah kiraan cash rebate yang korang boleh dapatkan jika anda mahu makan vitamin shaklee percuma. 

Caranya adalah setiap pembelian produk Shaklee, korang akan kumpul uv point. Uv point terkumpul selama sebulan ini ada cara kiraannya dan akan ditukarkan kepada sejumlah cash rebate. Cash rebate ini akan masuk terus kedalam akaun bank anda bukan dibayar atas pindahan tangan upline. 

BAGAIMANA NAK DAPAT CASH REBATE BANYAK? 

Korang boleh ajak adik beradik, saudara mara, kawan-kawan, jiran tetangga sama-sama makan vitamin shaklee. Beli menggunakan nama dan no. keahlian korang. Point terkumpul daripada semua belian vitamin ini, totalnya cukup syarat korang akan dapat CASH REBATE. 

Kalau korang nak, boleh juga jadikan Shaklee sebagai kerjaya kedua anda di rumah untuk yang bekerja. Jika surirumah, percayalah dengan pembelian Vitamin dan dengan adanya CASH REBATE ini, korang boleh anda pendapatan sendiri walaupun hanya bekerja dari rumah.


Walau hanya buat secara part time, niat yang baik, korang niat bantu lebih ramai orang untuk sihat badan dan sihat kewangan. InshaaAllah ada bahagian pahala juga untuk korang. 

Jika berminat boleh wasap erna ye. Erna berbesar hati nak ramai wanita terutama yang surirumah, pelajar ataupun anda wanita bekerja boleh tambah pendapatan dengan berkongsi kebaikan produk Shaklee. Dalam masa sama kita dapat CASH. Paling best dapat makan Vitamin Shaklee percuma. 

Boleh hubungi erna disini ðŸ˜˜ðŸ’•

#NextLevelBlogging
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee 
#shakleepuchong
#codpuchong
#espshaklee
#vitamincshaklee 
#vivixshaklee 

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment