Set Kurus Hello New You Shaklee Kurus Santai Dan Enjoy

Bulan puasa haritu semangat berpuasa. Dapat pahala ibadah. Dalam masa yang sama dapat juga turunkan berat badan. Sakan berhari raya. Macam lepas geram pulun makan segala benda. Sedara mara, kawan-kawan semua tegur tengok kita dah kurus masa raya baru ni. Tapi selepas 3 minggu raya, berat dah naik semula. Lebih parah berat naik melebihi berat turun. 😭😭😭

Stress kan? Lepas tu dah cuba macam-macam diet serba tak kena. Berat turun kejap je lepas tu berat naik semula. Cuba diet itu ini bertahan hanyalah sementara. Sebab rasa siksa dan terpaksa. Tak enjoy pun dengan diet yang dipilih selama ini.

Haaaa ni erna nak perkenalkan Set Kurus Shaklee ataupun lebih dikenali sebagai Set Hello New You. Gabungan beberapa vitamin serta protien khas untuk anda yang nak turunkan berat badan, nak kurangkan inci badan dan nak dapatkan body shape idaman hati. Terlalu banyak real life testimoni. Dah ramai yang berjaya. Paling utama adalah enjoy diet! Tak rasa terbeban langsung.

Sebelum tu erna nak kongsikan dulu beberapa gambar erna sendiri yang berjaya lost 9kg dalam masa 12minggu (3bulan) diet santai bersama Shaklee 😘



Set Hello New You Shaklee mengandungi, 

    ●Cinch Shakes 
    ●Lecithin 
    ●Omega Guard 
    ●Herblax

Kelebihan Set Hello New You Shaklee

Antara kelebihan yang anda boleh dapat bila amalkan set ini adalah :

    1.Menguruskan dan mengekalkan berat badan anda dengan cara yang lebih sihat. 
    2.Mengawal selera makan dan mengurangkan nafsu makan. 
    3.Mengawal paras gula dalam darah untuk mengekalkan tenaga sepanjang hari.
    4.Mempercepatkan proses pemecahan lemak.
    5.Membantu proses penyingkiran toksin dari badan. 

Jom erna terangkan lebih lanjut bagaimana Set Hello New You ini membantu anda turunkan berat badan. 

CINCH SHAKE 

Bantu mengurangkan nafsu makan dan buat kita rasa kenyang lebih lama. Selain itu, ia membantu untuk mengurangkan inci (inch loss) lebih cepat dan juga membantu untuk kempiskan perut.

OMEGA GUARD 

Membantu pembakaran lemak dalam organ badan dan mempercepatkan proses penurunan berat badan. Selain itu, ia juga berfungsi untuk menatasi masalah kolesterol.

LECITHIN 

Berfungsi sebagai pengemulsi lemak dalam salur darah dan membantu mengurangkan sembelit. Ia juga sangat membantu penyerapan vitamin larut lemak.

HERBLAX 

Berfungsi untuk membuang lemak dan toksin dari badan, ia juga berfungsi untuk mencuci usus secara lembut dan semulajadi. Keadaan ini menjadikan badan lebih ringan dan cergas.

Ramai berjaya turunkan berat badan dan dapat berat badan idaman. Ini testimoni sebenar mereka yang berjaya. 

Kalau anda nak dapatkan produk Shaklee boleh hubungi erna ya. Insya-Allah erna guide anda dan kongsikan pengalaman erna sendiri berjaya turunkan 9kg berat badan dalam tempoh 12 minggu. Dan berjaya turun berat walaupun sakan beraya. Alhamdulillah...

Jom hubungi erna untuk dapatkan supplement kesihatan, kecantikan korang. Nak join erna bisnes online dari rumah juga? Jom lah. Erna alu alu kan... 

Boleh hubungi erna disini ðŸ˜˜ðŸ’•

#NextLevelBlogging
#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee 
#shakleepuchong
#codpuchong
#espshaklee
#vitamincshaklee 
#vivixshaklee 

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment