TESTIMONI MEAL SHAKES TAMBAH SELERA MAKAN ANAK

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Sebagai seorang ummi, sebelum usia iman masuk ke angka 6bulan..erna dah mula study mengenai pemakanan yang sesuai untuk bayi berusia 6bulan dan ke atas. Seperti sedia maklum, adalah tidak baik bagi seorang bayi makan sebelum berusia 6bulan. Alhamdulillah pelbagai ujian dan rintangan yang dilalui, syukur Allah izinkan erna susukan iman sepenuhnya dengan susu ummi tanpa air masak dan tanpa makanan pejal yang lain. Officialy iman mula makan ada erna ceritakan dalam entry INI. Bermula dengan makan puree, erna juga perlahan-lahan perkenalkan iman dengan oat, bubur nasi, barli, pasta dan lain-lain. Erna tak nak iman terkejut tiba-tiba perlu terima makanan berat. Sedangkan 6 bulan pertama dalam hidup iman, hanya membesar sihat dan comel dengan susu ummi =) Boleh KLIK SINI untuk beberapa resepi yang erna share. Act terlalu banyak resepi yang tak update kat sini. Apalaaaa ummi iman ni. InsyaAllah ada masa nanti erna akan update lagi ye..

Sejak-sejak dah jadi ummi ni, erna ada bertemu dengan ramai kenalan yang ada masalah anak tak suka makan, anak kurang selera makan, anak yang terlalu pilih makan. Itu tak nak..ini tak nak. Sedangkan mommy dah cuba pelbagai cara termasuk masakkan anak pelbagai resepi istemawa. Ada juga yang siap ber'bento untuk menarik minat anak makan. Tapi, tetap sama. Anak tak selera nak makan. Bila di suap..anak ketap mulut kuat-kuat. Ada juga mommy yang sayu hati bila anak tepis makanan. Memang merungsingkan..

Jom kita baca testimoni dari mommy yang berpuas hati dengan Shaklee Meal Shakes;






Ini testimoni mommy-mommy yang berpuas hati dengan kesan baik yang anak mereka terima selepas pengambilan Meal Shakes. Perasaan seoarang ibu bila anak mula selera makan adalah sangat mengembirakan hati. Bukan kata erna tau..ini kata mereka. Ini bukan 'dedak' biasa. Tetapi makanan tambahan luar biasa yang melalui proses penghasilan yang terkawal. Seisi keluarga boleh minum Meal Shakes lazat berperisa vanilla. Setiap peringkat umur ada sukatan yang di tetapkan. Kalau ibu yang berpuasa nak kekalkan kecergasan pun boleh minum Meal Shakes ni ^__^ Segar bertenagan sepanjang hari!


** Hidangan yang lazat berperisa vanilla, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:

• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

KENAPA SHAKLEE MEAL SHAKES?

Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan indeks glisemik (GI) rendah. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.

Meal Shakes merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI, 


Dapatkan produk Shaklee dengan harga ahli melalui pembelian daripada erna. Konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE untuk anda. COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda di seluruh Malaysia , Singapura, Brunei, Indonesia ^_____^ 

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment