AJHT - Advance Joint Health Tablet - Soalan Lazim

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Apakah AJHT?
 Satu formulasi yang menggabungkan bahan-bahan yang amat berkesan, bagi menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat.

Siapakah yang memerlukan AJHT?
 Golongan dewasa (bukan sahaja warga emas) yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Juga kepada golongan muda yang mengamalkan gaya hidup lasak dan aktif.

Apakah ekstrak jagung?
 Esktrak jagung secara semulajadinya kaya dengan glukosamina (gula amino dan merupakan blok utama bagi proteoglikan. Glukosamina ni, digunakan untuk membina tulang rawan (tulang lembut putih tu, macam selalu kita jumpa kt bahagian dada ayam), dan lender bagi melicinkan sendi. Juga, glukosamina mengandungi bahan yang dijumpai dalam tendon dan ligament.

Apakah Boswellia?
 Merupakan gum resin dari pokok Boswellia Serrata. AKBA (asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang merupakan bahan aktif utama Boswellia berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

Kenapa Boswellia istimewa?
 Kerana, ianya bukan sahaja mengandungi AKBA, malahan turut mengandungi unsur2 semulajadi lain dalam resin Boswellia yang berkait rapat dalam memberikan bioaktiviti yang lebih baik berbanding AKBA sahaja.

Bolehkah ambil AJHT bersama Ostematrix?
 Boleh dan sangat baik juga jika turut digabungkan bersama Shaklee Collagen Powder dan Vivix.

Bagaimanakah cara pengambilan AJHT?
 Untuk hasil terbaik, ikut saranan 2 tablet sehari.

Mengapa ia bebas kondroitin?
 AJHT Shaklee tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana ia tidak diserap dengan baik jika diambil secara oral (telan). Penyelidikan terbaru juga menunjukkan sulfat kondroitin boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yang lazimnya diserap dengan baik jika diambil berasingan.

Mengapa AJHT mengandungi vitamin C?
 AJHT menyumbang nilai harian 100% vitamin C, kerana ianya merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen. Kolagen merupakan satu komponen tulang rawan dan tisu2 penghubung yang lain dalam tubuh.

Mengapa AJHT mengandungi mineral surih zink, tembaga dan mangan?
 AJHT menyumbang nilai harian 10% mineral surih zink, tembaga dan mangan yang merupakan factor sampingan bagi enzim2 yang membina kolagen dan glikosaminoglikan.

Adakah AJHT berasaskan sayur-sayuran?
 Ya.


Sebotol mengandungi 60biji. Harga runcit adalah RM124. Jika anda berminat dan ingin dapatkan vitamin ini pada harga istimewa..jom mendaftar sebagai ahli Shaklee. Anda boleh hubungi erna untuk dapatkan info lanjut. Harga istimewa dan penjimatan untuk anda! PM erna sekarang juga..

Alhamdulillah..sejak mengenali AJHT, ini adalah vitamin wajib yang erna bekalkan kepada ibu. Bila sakit lutut ibu kurang, erna rasa sangat seronok. Alhamdulillah syukur..anda?

Apa buah tangan anda untuk ibuayah setiap bulan? 

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment