Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013

Assalammualaikum & Salam Sejahtera.

Orang lain semua dah beri ucapan Selamat Hari Raya sebelum raya. Tak pun, masuk raya pertama dha beri ucapan. Erna terlewat pula beri ucapan. Raya ke-3 baru nak beri ucapan. Tak apalah..bulan Syawal untuk raya sebulan. So, sepanjang sebulan ni juga mesti beraya sakan semua kawan-kawan erna ni.

Di kesempatan ini, erna ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Ucapan maaf ini erna tujukan kepada semua yang mengenali diri erna. Sama ada, kita pernah bersua muka atau tidak. Sama ada kita pernah bertegur sapa atau tidak. Maaf andai ada di antara bicara ataupun penulisan erna dalam blog ini menguris hati sesiapa secara sengaja ataupun tidak sengaja. Mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki. 

Pesan guru, jika ingin berjaya..maafkan semua salah silap orang yang pernah melukai kita. Walau pedih dan payah, kita usaha memaafkan mereka. Walaupun mungkin orang itu pernah menjatuhkan kita dan memalukan kita. Berusahalah kita memaafkan mereka dan mendoakan kesejahteraan serta kebahagiaan mereka dunia dan akhirat. Itu pesan guru yang erna usaha lakukan untuk ketenagan hari ini dan sampai bila-bila. Air mata pun akan menitis dalam doa tatkala kita seikhlasnya berdoa pada Allah yang kita memaafkan mereka serta mendoakan kesejahteraan mereka. Tapi, selesai kita berdoa seikhlas hati, kita akan rasa..rasa satu perasaan luar biasa. InsyaAllah..sama-sama usahakan.


ANDA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI? HARGA SANGAT ISTIMEWA UNTUK ANDA! HUBUNGI SAYA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID erna 908806 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat!

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment