Dating Wayang KL Gangster2

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Lama betul tak jejak kaki dalam panggung wayang semenjak melahirkan iman. Kiranya dah hampir 2tahun juga tak masuk menonton wayang. Dulu, bukanlah selalu menonton wayang. Tapi, ada la juga kan..kekasih erna bawa erna tengok wayang. hehe. Masa iman dalam perut dulu, sempat juga erna ke Alor Setar dengan kawan-kawan kelas erna dan kawan-kawan kelas computer eng tengok cerita Ombak Rindu. Owh kenangan tau! Best! 

Macam tak percaya..ahad malam minggu lepas, suami bawa erna tengok wayang. Seronok bukan main. Beli couple sit lagi. Wah..suka suka. Mulanya kami nak keluar makan dekat-dekat rumah je. On da way ke kedai makan, iman tidur pula. So, suami cakap kita hantar iman rumah ibu la kejap. Kesian iman tak tidur seharian siang tu. Jadi kami pun hantar iman ke rumah ibu. Kami pergi makan. Jam menunjukkan pukul11.10pm. Suami tanya erna, nak ke tengok wayang? KL Gangster2 memang kami sama-sama banyak kali cakap nak tengok wayang. Support industri filem lah kononnya. hehe Tapi masa kecoh cerita tu tersebar cetak rompak, kami sama-sama plan nak beli Astro First je. Tapi, kami juga sama-sama selalu cakap sesama sendiri dah lama tak pergi dating tengok wayang. Excited malam tu kami ^__^

Owh sedikit review cerita KL Gangster2, patutlah sampai merajuk Shamsul sebab orang sebar cerita dia. Erna suka cerita tu. Best dan pada erna, ada juga moral-moral cerita yang boleh di ambil. Pelakon pun semuanya best best. Suka. Suami suka tailong watak Rosyam Noor. Erna suka Aaron, adi putra. Memang suka. Lagi suka..sebab dapat pergi dengan suami setelah sekian lama kami tak menonton wayang bersama. Couple sit memang seronok untuk kami berdua malam tu.


Suami Isteri

ummi dan iman (dalam perut) menonton Ombak Rindu di Alor Setar

p/s: 2jam keluar tengok wayang. ummi dan babah asek la sebut nama iman. memang tak boleh kami nak honeymoon berdua kalau tak bawa iman. iman iman iman..owh buah hati kami iman zikir.

Vitamin E, Vitamin Cinta 

Produk Shaklee yang di kenali sebagai Vitamin Cinta adalah Vitamin E. Dalam Vitamin E Shaklee, ada juga ditambah dengan Grape Seed Extract! Vitamin E adalah antara vitamin hot untuk kecantikan kulit selain daripada Vitamin C. 

Vitamin E juga membantu seorang isteri menstabilkan hormonnya. Sekaligus meningkatkan citarasa seksual para isteri. 
Ini vitamin kecantikan dan 'VITAMIN CINTA'

Kebaikan Vitamin E

- Orang yang nak cantik
- Orang yang nak tingkatkan kesuburan
- Untuk para isteri yang dingin
- Menghangatkan hubungan suami isteri
- Antioksidan dan untuk jantung juga.

Bantuan Vitamin E terhadap masalah Kelakian

- Memberi lebih tenaga (seksual)
- Ereksi yang lebih lama
- Lebih mudah terangsang
- Libido yang lebih kuat
- Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Jika anda dan suami ada masalah susah nak bercium ataupun kurang keinginan untuk berciuman, jangan berdiam diri. Kita selalu pendam masalah 'CINTA' kita dan suami. Jangan sampai tersalah pilih makanan yang kononnya boleh menambah tenaga. Makan pil perangsang dan sebagainya. Bahaya tau! Contoh sekarang ramai yang sampai sanggup biarkan suami makan Viagra. Isteri pula makan pil perangsang nafsu. Bahaya untuk masa depan! Pilih vitamin yang selamat untuk anda dan suami.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment