Set Kurus Untuk Ibu Menyusu

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Ramai yang mendakwa, bila menyusukan anak..automatik berat badan akan turun. Tapi, tahukah anda bukan semua ibu yang menyusukan anak berjaya miliki bentuk badan asal? Mulalah si ibu ini akan rasa rendah diri. Mula lah nak pakai je semua baju masa mengandung dulu. Yela..nak bergaya rasa tak selesa. Sebab rasa macam badan mengembang semacam. Lebih sadis kalau ada yang tegur badan kita naik. Lagilah kan..sedihnya rasa hati.

Ada juga rasa tertekan kerana berat tak turun-turun walaupun anak dah lebih dari usia 3bulan selepas di lahirkan. Lemak sana sini. Bila menyusukan anak, lepas pam susu, mulalah perut rasa lapar. Nak ambil apa-apa produk kuruskan badan takut pula anak dapat kesan buruk.

Anda dalam kategori ibu-ibu seperti yang erna nyatakan di atas?

Siapa kata ibu menyusu tak boleh makan produk untuk kuruskan badan? Ada juga ibu-ibu yang menyusukan anak ni..berat badan tak turun-turun. Rungsing betul si ibu memikirkan masalah berat badan selepas melahirkan anak. 

Jangan risau ye..jangan susah hati. Shaklee ada Set Kurus untuk ibu menyusukan anak. 





Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan.

Apa beza makan Lecithin dan Omegaguard? 

Omegaguard membakar lemak lebih cepat berbanding Lecithin. Namun, untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat, disarankan ambil kedua-duanya. Lagipun, Omega Guard (dihasilkan daripada minyak ikan) adalah sangat baik untuk perkembangan otak anak yang disusui. Apapun bergantung kepada budget ibu.

Jemput baca lebih testimoni bagi ibu menyusu yang berjaya turunkan berat badan DISINI

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment