Set Kurus Ibu Menyusu Shaklee

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Soalan :

Teringin nak kurus tapi saya masih menyusukan anak. Sekarang macam2 produk untuk kurus ada di pasaran. Tak berani nak cuba sebab takut effect baby. Ada tak cara yang terbaik untuk saya kurus walaupun saya masih menyusu?

Jawapan :

Ada....memang betul, ibu menyusu tak boleh telan sebarangan set kurus. Kena tahu apa yang diamalkan supaya proses penyusuan tidak terganggu. Dan yang penting biarlah anak kita juga peroleh manfaat penyusuan walaupun ibu makan set kurus. JANGAN kerana nak kurus, keperluan anak kita di abaikan pula.

SET KURUS SHAKLEE untuk IBU MENYUSU mengandungi 3 jenis supplemen penting, khas untuk ibu dan anak. Sama-sama peroleh manfaat dan kesan yang positif!

Ibu menyusu hanya perlu amalkan ESP Shaklee + Alfalfa + Lecithin

Bagaimana ia memberi manfaat kepada ibu dan anak?


Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut Lecithin mengandungi 530g Lecithin. Lecithin bertindak sebagai pemecah lemak. Ianya selamat dan tidak menjejaskan penyusuan bagi ibu-ibu yang menyusu. Selain itu, Lecithin akan memerangkap semua minyak dan lemak dalam makanan kita.

Setelah lemak dipecahkan, lemak berlebihan itu perlu diangkut keluar dengan proses detox. Ibu-ibu menyusu disyorkan Alfalfa. Ada dikalangan ibu menyusu badan mengatakan Alfalfa dapat menambahkan susu badan.

Ibu-ibu menyusu disarankan mengambil ESP (Energizing Soy Protein) dan bukan Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri mungkin akan membantutkan pertumbuhan bayi.

ESP juga dikatakan dapat membantu memekatkan susu ibu dan memberi tenaga berkekalan yang dapat bertahan berjam-jam lamanya. Selain itu ESP Shaklee juga membantu ibu memperolehi kulit yang lebih licin, gebu dan anjal.

ANDA NAK BELI PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA AHLI? HARGA SANGAT ISTIMEWA UNTUK ANDA! HUBUNGI SAYA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Jika anda berdekatan dengan Shaklee HQ di Empire Tower atau lain-lain branch, boleh gunakan ID erna 908806 untuk membeli vitamin-vitamin Shaklee dengan harga ahli. Jimat sangat

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment