Iman Jalan-Jalan

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Hari terus berlalu..permata hati ummi dan babah terus membesar. Alhamdulillah..dah lama iman tak jatuh sakit. Syukur..berkat susu ummi yang mengalir terus masuk ke perut iman dan semuanya atas izin Allah. Iman masih di beri susu ummi 100% dan juga home made food. Semoga iman terus membesar sihat jadi anak yang soleh dan bijaksana.

Gambar dalam entry ni, gambar seminggu lalu. Masa ni, erna ke Aeon Big Ioi Mall. Dulu di kenali sebagai Jusco. Sekarang dah di tukar kepada Aeon Big. Dalam proses mencari meja SoHo erna, kriteria utama adalah size, warna dan harga. Harga jatuh tempat ketiga. hehehe..Apapun, meja yang ada di Aeon Big haritu tidak menepati citarasa erna. So, masih meneruskan pencarian. Kalau boleh nak setup SoHo secepat mungkin. Tapi, tak mengapalah..nak survey puas-puas.

Ops..ini bukan entry bercerita perihal progress SoHo erna. Tapi, nak cerita pengalaman bawa iman yang sudah mula minta nak jalan sendiri. Meronta nak turun daripada di dukung. Erna tak sampai hati nak biarkan iman jalan terkedek-kedek terlalu lama. Rasa iman masih terhuyung hayang jalan..walaupun dah makin improve dari dulu. Selalu erna ni rasa yang iman akan lenguh kaki jalan lama-lama. Haha...apa punya alasan la kan erna pakai sebab nak pastikan iman masih dalam dukungan erna. Ada ke ayat dukungan tu? hentam sajalah..asalkan kalian pembaca semua faham apa maksud erna =P Rasa masih tak puas dukung iman dan kalau boleh tak nak lepas iman berjalan sendiri.

Jom layan gambar..tengok iman yang sibuk shopping juga sama macam ummi. Kami bukan soping ye..kami window soping =)

Wah..macam orang berfikir nak soping apa.

Ok, berjalan menuju ke arah barang yang nak di beli..

Haaaa...tu dia. Tuan cinonet je. Ada hati nak angkat barang besar!

 Senyum iman..tengok kamera..

Ummi: Depan sana la sayang..senyum..senyum..
Iman: Adui ummi ni..asek nak amik gambar je..iman nak jalan.

 Macam biasa..memang ummi syok sendiri bergambar. 
Iman tak heran poonnnn T______T


JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 comments:

  1. pandai iman jalan dan.. aniys belum lg... alhamdulillah masih ada susu...harap kita pun sama..

    ReplyDelete
  2. Sweet je iman...mesti best dah dpt kaki kan?

    ReplyDelete
  3. erna ni comel la.. serius! kulit gebu :)

    ReplyDelete
  4. wah iman dh pandai jln..pic tgh fikir nk beli apa tu serius comel

    ReplyDelete