Advanced Joint Health Tablet | Testimoni | Wajib Beli AJHT untuk Masalah Sendi.

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Memandangkan bulan ini Shaklee beri kita semua ENAM Promosi Shaklee Februari 2015, Ostematrix (Kalsium Magnesium) Vita-Lea Iron Formula, Chewable Vita-Lea for Children dan juga AJHT. Jadi, entry kali ini, erna nak memperkenalkan vitamin khusus kepada anda yang mengalami masalah sakit sendi atau vitamin ini juga  sesuai buat anda yang ingin mengelakkan daripada sakit lutut dan sendi-sendi lain di hari tua nanti.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.



Kajian klinikal mendapati ekstrak boswelia dalam Advanced Joint Health Tablet berkesan dalam masa 5 hari pengambilan dan ia lebih berkesan berbanding jenama terkemuka Osteo Bi-Flex®1


Jika anda seorang yang memeliki kehidupan yang aktif dan sentiasa ingin bebas bergerak, adalah sangat sesuai untuk anda miliki vitamin ini. Hubungi erna untuk dapatkan cara bagaimana anda mampu memiliki vitamin ini dengan harga istimewa. Vitamin ini juga adalah sangat baik jika di ambil oleh golongan warga emas.

Disini erna sertakan beberapa Testimoni AJHT ini.

Suami tak sakit sendi lagi. Bangun tidur laju je..

Sakit sendi ayah hilang. Ayah gagah!

Lutut mak tak sakit lagi. Terawih 20 rakaat!

Sakit belakang berpuluh tahun hilang lepas makan AJHT.Ayah nak jual sekampung katanya. Tong gas pun boleh angkat!

Ma mudah solat. Abah badan ringan. Memang best!

Size sebotol: mengandungi 60biji.

Harga runcit: RM124.

Bulan Februari 2015 ini ada promosi AJHT. Jika anda berminat dan ingin dapatkan vitamin ini pada harga istimewa.. anda boleh hubungi erna. Harga istimewa dan penjimatan untuk anda! Erna terangkan bagaimana anda layak beli dengan penjimatan berganda!

Beli 1 botol, harga istimewa!
Beli 2 botol, less 5% Lagi best ni!!!!!

Beli 3 botol percuma 1 botol. Baik grab yang ini. 
Berbaloiii Jimatttt Cepatttttt!!!!! 

Menarikkan? Offer bulan ini memang menarik. Anda berminat? Hubungi erna segera..

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN,  SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, SUNWAY, SUNGEI WAY, boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment