Doa Anak Ketika Tidur

Doa Anak Ketika Tidur


Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Ada poster manarik yang ingin erna kongsikan dengan semua pembaca blog ummi erna. Poster ni erna terjumpa dalam group Genius Baby On Board. Jadi, erna rasa bagus sangat info yang dikongsikan dan erna kongsikan dalam blog ini.

Sama-sama kita manfaatkan..

Niat anak menjadi anak soleh, lembut hati, rajin solat, bijak dan berjaya dunia akhirat
Doa Ketika Anak Tidur          



Eloknya sebelum anak masuk tidur, kita berikan anak minum susu. Jika kita adalah ibu yang menyusukan anak, semestinya kita akan baring bersama anak dan menyusukan mereka. Begitu juga jika anak minum susu botol. Manakala untuk anak yang lebih dewasa, kita boleh bancuhkan segelas minuman berkhasiat sebelum mereka tidur.

MAKANAN TAMBAHAN UNTUK ANAK anda yang bersekolah ataupun yang berumur lebih daripada satu tahun. Meal Shakes Shaklee adalah pilihan yang tepat oleh setiap ibubapa yang mahukan vitamin serta mineral terbaik untuk melengkapkan keperluan zat seharian si anak. 

Meal Shakes Shaklee adalah makanan tambahan yang paling sesuai untuk anak dan ia mudah untuk disediakan. Rasa vanilla yang sedap dan bau yang wangi juga menambat selera si anak untuk minum. 

Meal Shakes Shaklee multivitamin untuk anak
Minuman Sebelum Tidur dan Sarapan Pagi

6 fakta menarik tentang Meal Shakes Shaklee:


1. Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z, Mineral dan ‘Trace Mineral’.

2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel

3. Untuk Pembesaran

4. Anti-oksida

5. Pemulihan Kulit
 
6.Detox
   

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
 
Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.
 

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment