Apa itu ESP Shaklee?

Apa itu ESP Shaklee? 

Apa itu ESP? - sana sini orang menyebut tentang ESP Shaklee. Lebih-lebih lagi di FB. Banyak betul iklan mengenai ESP yang boleh anda lihat. Bukan itu sahaja, nampak pulak perkataan Double Promo. Tambah pening kan? Apa pulak double promo tu..

Dalam entry ini, erna akan kongsikan dengan anda semua beberapa perkara mengenai ESP. Antaranya;

1. Apa itu ESP Shaklee?

2. ESP Shaklee untuk siapa sebenarnya?

3. Apa istimewanya ESP Shaklee?

4. Cara mendapatkan ESP Shaklee.


ESP Shaklee adalah minuman soya yang membekalkan protien. Protien adalah makanan yang penting untuk tubuh kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protien seperti tulang, kulit, rambut, otot, plasma, organ, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. Manakala sel-sel dalam tubuh badan kita bergantung kepada protien untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru dan menggantikan tisu-tisu badan yang lama dan tua atau yang telah rosak.

Ramai yang keliru mengatakan ESP Shaklee hanya untuk wanita. Kenyataannya, ESP Shaklee boleh diminum oleh golongan lelaki dan juga wanita. Ibu hami, ibu yang ingin tambah susu badan, ingin kulit cantik, inginkan berat badan ideal dan kekal bertenaga sepanjang hari.

Istimewanya ESP Shaklee berbanding minuman protien lain, ESP Shaklee kebaikannya adalah menyeluruh dan ianya adalah asli. Anda boleh rujuk gambar dibawah ini;
 
 

 Harga Runcit ESP Shaklee - RM150 (850gram)

Double Promo ESP Shaklee dan Meal Shakes Shaklee. Hubungi erna untuk dapatkan produk Shaklee. Cara pertama adalah dengan terus buat belian daripada erna dan cara kedua adalah anda sendiri boleh mendaftar sebagai ahli dan miliki kesemua produk Shaklee dengan penjimatan lebih 25% diskaun.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 25%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. Jangan malu jangan segan, terus hubungi erna.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment