NutriWhite Shaklee | Gentle Deep Foaming Cleanser | Pencuci Muka

NutriWhite Shaklee | Gentle Deep Foaming Cleanser | Pencuci Muka

Banyak lambakan produk penjagaan kulit muka di pasaran sekarang ini. Persoalannya..selamatkah ia? Bersalin kulit pedih-pedih ke nanti? Nak putih punya pasal..dapat penyakit. Menakutkan..dan ia boleh mengakibatkan kena kanser kulit pada muka.

NutriWhite Shaklee adalah Set Penjagaan Muka yang bertindak lembut serta tidak menghakis kulit.

Sekilas Info mengenai Nutriwhite Shaklee

✔ Dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika
✔ 3 tahun pembangunan produk
✔ Pemilihan bahan aktif dan mentah yang diperolehi dari 16 buah negara
✔ Ujian yang menyeluruh
✔ Ramuan gabungan yang optimum
✔ Selamat dan berkesan
✔ Vitamin C derivatif (ascorbyl / glucoside) ramuan selamat dan terbukti
✔ Patent-pending WhiteN-16 adalah campuran daripada 16 nutrien botani yang kuat yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan lebih putih, kulit lebih cerah dan bercahaya.


Pencuci muka tahan lama
Set NutriWhite Shaklee ini memang mendapat banyak testimoni yang baik dan berkesan daripada pengguna yang telah mengamalkan pencuci muka ini.

Tahan berapa lama? Berbaloi beli pencuci muka NutriWhite ini. Sebabnya..satu tube boleh bertahan sehingga lebih 6 bulan. Tak perlu pakai banyak, pakai sikit aje dah cukup.

Harga Set NutriWhite Shaklee tak mahal jika hendak dibandingkan dengan kualiti serta ianya tahan lama.

Lelaki dan wanita juga boleh pakai pencuci muka NutriWhite ini. Pencuci muka untuk lelaki juga. Boleh berkongsi suami dan isteri pakai pencuci muka NutriWhite. Kesannya kulit muka anda akan bersih dan lembap serta lembut. Kesan yang lebih ketara adalah kulit muka tambah berseri dan cerah. Warna kulit juga akan sekata.

Ada banyak tau testimoni pengguna yang berpuas hati. 





Erna pengguna tegar NutriWhite Shaklee ni sejak setahun lalu. Rasanya dah lebih setahun erna guna Set penjagaan kulit muka NutriWhite Shaklee.

Set penjagaan kulit muka NutriWhite Shaklee adalah produk organik dan tiada bahan kimia. Pencuci muka dan krim siang, krim malam, toner, semua ni tak ada apa-apa bau. Biasanya yang bau wangi itu adalah bahan kimia. 

Untuk permulaan erna pakai pencuci muka NutriWhite Shaklee ataupun namanya Deep foaming Cleanser NutriWhite Shaklee. Jika anda baru nak cuba produk ini, boleh beli pencuci muka dulu sebagai permulaan. Tetapi untuk kesan lebih baik, boleh beli satu set terus rangkaian penjagaan kulit muka NutriWhite Shaklee.

Ok, belanja sekeping gambar pengguna tegar set penjagaan kulit muka NutriWhite Shaklee.  
No editing. Asli guna camera hp. Bukan camera 360.

Jangan ragu-ragu. Segera pm erna untuk order produk terbaik ini. Gunakan tanpa was-wasa kerana semua produk Shaklee halal dan selamat.

Inginkan info mengenai status halal produk Shaklee? Boleh klik link ini ===> http://ummierna.blogspot.com/2013/04/halal-ke-shaklee.html

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 25%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. Jangan malu jangan segan, terus hubungi erna.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. 
 Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment