Bantuan Awal Raya Dengan Duit Raya Shaklee

Duit Raya Dengan Shaklee : Bila sebut pasal raya, sudah semestinya kita terfikirkan tentang persediaan nak raya. Persediaan ni termasuklah baju raya, biskut raya, langsir raya, perabot raya, serba serbi nak beraya dengan yang baru. 

Teringat pula raya tahun lepas, semua beraya dengan hati yang gembira kerana adanya pengeluaran KWSP. Tapi jauh beza dengan sambutan Syawal pada tahun 2023 ini kerana, pada tahun ini kita semua perlu menyediakan duit belanja menyambut raya menggunakan gaji hakiki. 

Untuk semua ahli keluarga Shaklee, syukur kerana tahun ini, kami akan terima duit raya awal dari Shaklee. Kenapa erna cakap duit raya awal? 
Sebabnya bonus Shaklee biasa akan masuk pada 14 haribulan. Alhamdulillah setiap bulan tanpa gagal Shaklee akan bayar bonus kepada semua pengedar Shaklee yang melepasi syarat minima. 

Tarikh 1 Syawal 1444 Hijrah. 

Kalendar Islam 2023 yang telah dikeluarkan oleh JAKIM, umat Islam dijangkakan akan menyambut Hari Raya Puasa/ Aidilfitri tahun 2023 pada hari Sabtu, 22 April 2023 iaitu 1 Syawal cuti umum bagi semua rakyat Malaysia. 

Duit raya awal dari Shaklee ini  banyak membantu meringankan beban dalam persediaan menyambut Hari Raya. Dalam seminggu lagi nak beraya, boleh la sedikit sebanyak menjadi tambahan kepada perbelanjaan Hari Raya. Alhamdulillah..

BAGAIMANA NAK DAPATKAN DUIT RAYA DENGAN SHAKLEE?

    1. Mendaftar sebagai ahli Shaklee. 

Yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee RM35 sahaja. Tiada cas tersembunyi. Tapi ia bergantung juga kepada promo yang dibuat oleh pihak syarikat. Kerana pada bulan tertentu pihak Shaklee juga ada membuat pembelian produk promo dan dapat percuma keahlian. Dari situ anda dah jimat RM35 dan tidak perlu membayar yuran keahlian lagi. 

    2. Makan Supplement Shaklee dan Menjadi Pengguna Produk Shaklee.

Jika anda ingin dapatkan duit raya dengan Shaklee, selain menjadi ahli Shaklee anda juga perlulah menjadi pengguna produk Shaklee. Kerana bila anda makan produk Shaklee, anda akan rasa sendiri kesan pada kesihatan dan kehidupan.

    3. Berkongsi Manfaat

Selepas anda sendiri dah merasai kesan daripada pengambilan produk Shaklee seterusnya bolehlah anda berkongsi dengan ahli keluarga kawan-kawan jiran dan saudara-mara serta orang sekeliling anda mengenai betapa Bestnya menjadi pengguna produk Shaklee. 

4. Pembelian Produk Shaklee dapat Point

Melalui setiap pembelian produk Shaklee, tidak kiralah sama ada vitamin, penjagaan muka, ataupun penjagaan rumah, anda akan mendapat point dan anda boleh kumpul point itu selama sebulan untuk ditukarkan kepada bentuk cash bonus. (Shaklee akan masukkan terus duit anda ke akaun anda) 

Berapa Banyak Bonus Duit Raya Shaklee? 

Seperti gambar jadual yang erna letakkan di atas, pembayaran bonus duit raya Shaklee bergantung kepada jumlah belian anda pada bulan tersebut. 

Tetapi ada banyak lagi cara selain mengumpul point pembelian, untuk anda menambahk lebih banyak lagi bonus duit raya Shaklee anda.

Untuk seorang suri rumah, pelajar, mahupun anda ada kerja hakiki, bonus duit raya Shaklee ini sangat berguna. Tidak kiralah pada musim perayaan ataupun diluar musim perayaan. 

Selama 11 tahun erna hanya menjalankan perniagaan online dari rumah, alhamdulillah tanpa gagal pihak syarikat tidak pernah lewat membayar bonus ke akaun bank erna. 

Anda sendiri tentukan pendapatan bulanan bonus shaklee yang anda mahukan. Bonus dua angka, 3 angka, 4 angka, lima angka, malah enam angka juga tidak mustahil. Kerana ada di kalangan pemimpin perniagaan Shaklee mendapat bonus bulanan mencecah 200 ribu dan ke atas. 

Untuk ini, anda kena hubungi Erna dan erna akan terangkan dengan lebih lanjut lagi. 😊

Tidak Pernah Berniaga? 

Jangan risau kerana  Komuniti Bisnes Shaklee yang Sangat Best akan sama-sama membantu anda untuk pergi jauh dalam bisnes Shaklee anda. Dapat Duit Raya Dengan Shaklee dan Bonus Shaklee berbentuk duit pada setiap bulan. Aamiin ❤️

Nak duit raya shaklee juga?
 
Jom hubungi erna disini.  Erna akan bantu anda jana pendapatan dapat duit raya, duit bonus, duit tepi bukan sahaja untuk kegunaan hari raya. Tetapi untuk kegunaan setiap bulan 😊

Erna juga aktif dilaman sosial lain. Jemput lah follow erna 😊


INSTAGRAM 

TIKTOK


Terima kasih sudi singgah blog erna. Semoga sihat2 dan cantik selalu. 

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee #pengedarshakleepuchong #shakleePuchong #codpuchong #codshakleepuchongprima

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment