Set Shaklee Paling Saya Suka, Set Penyusuan Shaklee Terbaik

Hi Assalammualaikum. Bila dikenang semula rupanya dah 11 tahun erna menjadi pengguna shaklee. Makan vitamin shaklee. Guna skincare shaklee.

Kisahnya bermula sekitar tahun 2012. Masa tu iman anak sulung erna masih baby lebih kurang umurnya dua ke tiga bulan. Sebagai seorang pelajar tahun akhir di Universiti, erna mencari supplement untuk kekal sihat dan bertenaga. Dalam kesibukkan nak siapkan FYP, erna juga kena pastikan penghasilan susu badan cukup untuk iman.

Melalui pencarian Erna di Google, erna jumpa banyak blog yang recommend untuk makan Vitamin Shaklee. Tanpa berlengah panjang Erna terus menghubungi salah seorang pengedar sah Shaklee untuk mendapatkan Set Penyusuan Shaklee. 

Alhamdulillah..dalam masa sehari sahaja Erna dah dapat rasa kesan positif. Ya. Betul sehari je. Rasa macam tipu je kan? Tapi inilah realiti yang erna tak sanggup Antara kesan terawal yang ana rasa selepas makan vitamin shaklee untuk set penyusuan adalah susu badan jadi pekat. Biasa dapat 5-8oz sehari sekali. Selepas makan vitamin set penyusuan erna dapat banyak sangat susu. Alhamdulillah...

Selain itu, erna juga dapat rasakan badan lebih bertenaga. Kalau sebelum ni malam erna busy menyiapkan report final year project,lab report, assignment, memang tak sempat erna nak study. Gigih mengepam susu untuk anak juga. Letih sangat rasanya. Tapi sejak erna makan vitamin Set Penyusuan Shaklee, erna boleh stay up study. Esoknya bangun untuk ke kelas awal.

Awalnya erna rasa pelik kenapa Erna kekal tenang dan bersemangat melalui hari-hari yang mencabar di universiti. Tapi, bila erna fikirkan semula rupa-rupanya sejak erna makan vitamin di dalam set penyusuan Shaklee, ianya amat mempengaruhi emosi erna. Sebelum Erna makan Vitamin Shaklee, erna mudah merajuk hati dengan suami. 😂 Ialah kami ni pasangan suami isteri berhubungan jarak jauh. Bila badan letih, sibuk dengan tugasan harian, perkara yang kecil pun menimbulkan pergaduhan. Tetapi sejak Erna konsisten makan vitamin B Complex dala set penyusuan Shaklee, Erna dapat rasakan Erna lebih tenang dan dapat mengawal emosi dengan lebih baik.

Sejak dari lepas melahirkan anak sulung, erna ada masalah susah membuang air besar. Boleh dikatakan erna mengalami sembelit yang agak teruk. Tetapi sejak Erna makan Alfalfa yang ada dalam set penyusuan Shaklee, setiap hari erna membuang dengan mudah dan tersenyum. Puasnya...rasa dan lega. Satu kepuasan bila dapat buang air besar dengan lancar dan erna juga mengamalkan minum air masak yang banyak setiap hari.

Jika hendak senaraikan kenapa erna suka sangat set penyusuan Shaklee, entry ni akan jadi terlalu panjang 😂. Disinilah bermulanya Erna jatuh cinta dengan produk Shaklee. Makan satu jenis vitamin tapi dapat lebih dari satu kebaikan. Apa lagi macam erna yang makan satu set penyusuan Shaklee. Sungguh terlalu banyak kesan positif yang erna dapat dan ia bukan sahaja manfaatnya dapat pada Erna tetapi secara tidak langsung ia memberi manfaat kepada orang di sekeliling erna. Alhamdulillah..

Erna kongsikan sedikit testimoni ibu yang sama macam erna. Gembira dan berpuas hati dengan set penyusuan Shaklee. 

Jika anda mencari-cari vitamin yang membantu tambah susu ibu, anda hubungi erna. Erna bersedia nak kongsi dengan anda pengalaman erna menyusukan 5 orang anak sepenuhnya dengan susu ibu. 

Erna juga aktif dilaman sosial lain. Jemput lah follow erna 😊

FACEBOOK https://www.facebook.com/ernanordiana.z?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM 

https://instagram.com/erna.sihatcantik?igshid=ZDdkNTZiNTM=

TIKTOK

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee #pengedarshakleepuchong #shakleePuchong #codpuchong #codshakleepuchongprima

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM35 sahaja dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment