Kenapa Shaklee Adalah Supplements Terbaik Di Malaysia?

10 tahun lepas, mula-mula erna buat keputusan mencari supplement terbaik di Malaysia yang mana target erna pada waktu itu adalah untuk kurangkan rasa letih. Erna seorang pelajar ditahun akhir pengajian kejuruteraan. Sibuk dengan fyp. Dalam masa sama erna seorang ibu yang menyusukan anak sepenuhnya.


Erna membuat carian di Google, mencari maklumat berkaitan supplements terbaik di Malaysia untuk erna makan. Erna dah tetapkan beberapa faktor pemilihan utama sebelum erna buat keputusan untuk makan supplements apa dan supplements jenama apa.

Akhirnya erna jumpa satu supplements yang menepati citarasa erna dan memenuhi semua kreteria yang telah erna tetapkan dari awal. Alhamdulillah... 

Supplements Shaklee Terbaik Di Malaysia 

1. SELAMAT

Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk terbaik kepada semua pengguna. 

KETULENAN DAN KESELAMATAN TERJAMIN!

350 Ujian keatas setiap bahan botani baru untuk pencemaran yang berbahaya, racun perosak dan sisa lain.

ORGANIK. 

3x lebih ujian terhadap racun perosak dari yang diperlukan oleh Pahrmacopeia Amerika Syarikat.

2. TERBUKTI

Formula yang unik dan EKSLUSIF TERSEDIA di Shaklee.

Produk Shaklee disokong oleh lebih daripada 100 paten dan yang sedang dipaten. Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik, dan pembentangan, termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere.

Lawati healthresource.Shaklee.com untuk keseluruhan penyelidikan yang ditaja oleh Shaklee.

“ Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum. ”


DR. ELIZABETH BLACKBURN
Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009

3. BERKESAN 

Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan masing-masing. 


Produk Shaklee memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. 

Cukuplah erna senaraikan 3 sebab utama dahulu Kenapa Shaklee Supplements Terbaik Di Malaysia. Insya-Allah di lain entry erna akan kongsikan lebih banyak lagi sebab erna pilih Supplements Shaklee walaupun ada banyak Supplements lain dipasaran Malaysia. 

Erna juga aktif dilaman sosial lain. Jemput lah follow erna 😊

FACEBOOK https://www.facebook.com/ernanordiana.z?mibextid=ZbWKwL

INSTAGRAM 

https://instagram.com/erna.sihatcantik?igshid=ZDdkNTZiNTM=

TIKTOK

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee #pengedarshakleepuchong #shakleePuchong #codpuchong #codshakleepuchongprima

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;

Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM35 sahaja dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment