Vitamin C Bukan Hanya Untuk Cantik

Sebut je pasal vitamin C, semua terbayangkan kecantikan. Terbayangkan buah Oren. Vitamin C memang sinonim dengan cantik. betul tak? Tapi Vitamin C shaklee daripada ekstrak jagung tau. Ia lebih kaya kandungan Vitamin C daripada buah oren. 😊

Vitamin C bukan sahaja untuk cantik. Dulu erna pun fikirkan benda yang sama. Alhamdulillah sejak bersama Shaklee, persepsi erna terhadap Vitamin C pun mula berubah. 

Ini erna nak kongsikan dengan pembaca blog erna, selain untuk cantik, vitamin c juga baik untuk.. 

💕 TINGKATKAN SISTEM IMUN
Untuk mereka yang kerap selesema, demam, VITAMIN C melalui sifat antioksidan - nya akan membantu tingkatkan imun sistem. Kerana itu VITAMIN C ini tersangalah penting tambahan pula badan kita tidak boleh menghasilkan VITAMIN C sendiri. 

💕 CEGAH GUSI DARAH
Untuk masalah gusi berdarah, ada banyak faktor dan salah satunya adalah disebabkan oleh kekurangan VITAMIN C di dalam tubuh badan seseorang.

💕 MEMBANTU DALAM PENYEMBUHAN LUKA
VITAMIN C membantu untuk maintain & baiki tulang, gigi & cartilage. Ia jugak banyak membantu dalam mempercepatkan 'wound healing'. 

Adalah sangat disarankan kalau ada luka. Contohnya selepas bersalin. Samaada bersalin secara CZER ataupun NORMAL. 

💕 PARAS HEMOGLOBIN
VITAMIN C sangat penting bagi mereka yang mempunyai ANEMIA kerana ia membantu meningkatkan penyerapan iron untuk pembentukan hemoglobin. 

Terutama bagi mereka yang ada masalah hemoglobin susah sangat nak naik. 

Erna kongsikan juga testimoni sebenar daripada mereka yang dah dapat kesan baik daripada pengambilan vitamin c setiap hari. 

Dalam apapun keadaan, sihat atau sakit, janganlah tinggal untuk makan vitamin c setiap hari. Boleh  hubungi erna dapatkan vitamin c korang. Sebiji 50 sahaja. Murahnya! 
Jom cepat whatsapp erna. Boleh hubungi erna disini. 


#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee #codpuchong 
#shakleepuchong
#VitaminC
#codshakleepuchong

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment