BERPUASA RAMADHAN DENGAN SET PUASA SHAKLEE

Kurang 2 minggu je lagi kita akan menyambut bulan puasa (Ramadhan). Selain persiapan dari segi ibadah, sebagai ibu kita juga dah mula merancang menu untuk berbuka puasa. Ada yang siap list out and print menu berbuka puasa sebulan. Hehe. 
 
Tapi pada erna, selain dua persiapan diatas, ada satu lagi persediaan yang penting untuk setiap keluarga. Iaitu menyediakan supplement / vitamin Set Berpuasa Shaklee. Ia penting untuk memastikan setiap isi rumah berpuasa bertenaga dan gembira. 

Terutamanya untuk para ibu. Kita mak ni la nak kena make sure badan kita dulu sihat bertenaga sebab kita yang urus seisi rumah. Bermula dari bangun sahur sehinggalah waktu berbuka, terawih, moreh. Pendek kata sepanjang hari mak memang busy dan perlukan cukup tenaga. 

Sejak erna kenal shaklee memang erna sentiasa bersemangat nak puasa. Tak sabar nak berpuasa dan bila anak-anak dah semakin membesar sekarang, perasaan excited menyambut Ramadan semakin kuat. Seronok sebab dapat berpuasa bersama anak-anak pula. 

✅Mengandung time berpuasa pernah.
✅Menyusu time berpuasa pernah.
✅ Berpantang time bulan puasa pun pernah juga. Hihihi

SET PUASA 123 SHAKLEE 

Istimewa di Shaklee ada menyediakan set Ramadhan berpuasa 123 Shaklee. 

Dalam Set ni, dah lengkap dengan 3 kategori yang diperlukan oleh badan. BERI TENAGA, RASA KENYANG LEBIH LAMA, KURANG DAHAGA YANG MELAMPAU. 

Dimana perkara-perkara diatas ini lah yang semua orang PALING PERLUKAN waktu bulan Ramadhan. Kan? Betul tak? 

Dalam Set Ramadhan Shaklee ni ada 3 produk,

ESP ➡️ Membantu memberi tenaga yang berpanjangan serta bantu mengatasi masalah GASTRIK sewaktu berpuasa. 

CINCH SHAKE ➡️ Membantu beri rasa kenyang yang lebih lama berbanding makan nasi. 

PERFORMANCE DRINK ➡️ Membantu badan kekal hidrat dan lembap walaupun kurang minum air di bulan puasa serta bantu mengurangkan rasa dahaga yang melampau. 

Selain itu, setuju tak kalau erna katakan.. antara yang paling semua orang perlukan di bulan Ramadhan nanti ialah, SAHUR YANG MENJIMATKAN MASA! Haa ni yang paling erna alert sebab setiap tahun ada je moment terlajak tidur. Terlewat bangun. Sahur sempat minum air kosong je. 😂

Bayangkan, kalau anda terlewat bangun tidur dan nak kejut seluruh isi rumah, sure kecoh. Dengan nak melayan kerenah anak-anak waktu sahur lagi. Tapi, dengan Set Berpuasa Ramadhan Shaklee, amik masa tak sampai 10 minit dah setel. 😍😍 

Ada seorang kenalan erna, dia berkongsi yang dia ada masalah gastrik teruk. Tapi sejak amalkan Set Berpuasa Shaklee, dia dapat berpuasa dengan senang hati. Tak lagi diserang gastrik. Alhamdulillah... 

Inilah yang melegakan hati kita mak-mak. Kan? 😊

Menariknya, bulan ni sempena Ramadhan yang bakal tiba, Shaklee ada buat SPECIAL PROMO untuk Set Ramadhan ni 😍

Dengan belian SET RAMADHAN SHAKLEE 1,2,3

Anda bakal nikmati 

✅Harga yang lebih JIMAT 
✅Anda dapat FREE Shaker Shaklee exclusive 

Senanglah nak shake shake je nanti. Kalau tak lalu nak makan nasi pagi2 subuh, boleh shake shake protien Shaklee. Senang. Sedap dan yang penting mengenyangkan. 

Untuk dapatkan PROMO SET RAMADHAN 1,2,3 korang boleh hubungi erna disini. 

Erna juga aktif dilaman sosial lain. Jemput lah follow erna 😊


INSTAGRAM 

TIKTOK


Terima kasih sudi singgah blog erna. Semoga sihat2 dan cantik selalu. 

#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #blogmegashaklee #pengedarshakleepuchong #shakleePuchong #codpuchong #codshakleepuchongprima

Share this:

, , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment