Kuih Raya 2013 Sedap & Murah!

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Sekarang ni banyak betul kuih raya yang ada di pasaran. Kuih semuanya nampak cantik. Ada banyak warna. Tapi sayangnya..bila kita makan,rasa semua sama. Apa yang membezakan kuih raya dalam balang atas meja..hanyalah rupa bentuk kuih raya kita. Tak best la kan..kita nak jamu orang makan. Bila dah beli,rasa tertipu la pulak. Nak buat,oven pula tak cukup besar macam kat kedai *itu alasan erna yang beli kuih raya dan tak buat kuih raya :)

Ni erna nak share kuih raya yang bukan je cantik rupanya. Malah sedap. Serius sedap..tak tipu punya.

Ini bukan bisnes erna. Nanti ada pulak yang ingat erna pandai buat kuih raya. hehe :) Ini bisnes kakak ipar tercinta. Support bisnes kakak ipar. Side income kakak ipar erna. Dengan lifestyle sekarang ni..kalau harapkan gaji kerja saja, memang tak cukup. So, kalau ada yang berminat nak rasa dulu kuih raya sedap ni..blh contact kakak ipar erna. Bagitau anda kawan erna. Sebut nama Erna tau. Best price untuk uoll semua. Dijamin 100% best price & sedap!

NORMAL PRICE JUAL DI PEJABAT RM28-RM30
BEST PRICE DARI BLOG UMMI ERNA RM25 ONLY!
Dijamin 100% best price & sedap!











p/s: kuantiti biskut raya..di masukkan penuh-penuh dalam bekas macam dalam gambar.

JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM ERNA SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI,


Jika anda nak beli produk SHAKLEE dengan harga ahli ataupun nak COD area PUCHONG, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment