Menu Sahur Ringkas Berkhasiat dan Mudah Disediakan

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah..siang hari di bulan Ramadhan. Bagimana ibu-ibu yang menyusukan anak? Harapnya semua masih bertenaga dan kekal bertenaga sepanjang hari hingga waktu berbuka nanti. Jangan sesekali ibu set dalam minda bahawa berpuasa dan menyusukan anak adalah memenatkan. Sebaliknya ingatlah wahai ibu-ibu, menyusukan bayi dan berpuasa akan mendapat pahala yang besar dari Allah. InsyaAllah..

Jika anda masih memikirkan apakah menu sahur yang mudah disediakan dan bukan sahaja mudah di sediakan..malah ia akan memberikan anda kecergasan dan tenaga berpanjangan sepanjang hari hingga waktu berbuka, anda boleh memilih Set Mighty Tripple Gem. Buat ibu yang menyusukan bayi pengambilan menu sahur yang betul adalah sangat penting agar ibu kekal bertenaga dan hasil susu perahan yang di perolehi adalah pada kuantiti yang memuaskan hati.

Menu Sahur yang ringkas yang berkhasiat dan mudah di sediakan;

1- ESP + PD + Meal Shakes
2- ESP + Oat
3- ESP + Nestum
4- Meal Shakes + Pisang (Blend)
5- ESP + Meal Shakes
6- ESP + PD
7- PD + Meal Shakes
8- Meal Shakes + Cornflakes
9- ESP + Cornflakes


ESP :
Membekalkan protien berkualiti tinggi dan kalsium pada badan. Susu ibu, komponen utamanya adalah protien, kalsium dan air. Jadi, pengambilan ESP secara konsisten adalah sangat membantu para ibu.

Performance Drink :
Membekalkan tenaga serta merta dan berpanjangan tanpa menganggu gula dalam darah. Istimewanya tentang PD, dengan minum PD..ia mengelakkan badan kita daripada kekurangan air berlebihan sepanjang berpuasa. 

Meal Shakes :
Minuman berperisa vanilla yang lengkap dengan 19vitamin dan mineral penting yang di perlukan oleh tubuh. Meal Shakes juga mengandungi fiber, kalsium dan protien. 




REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
 
Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

1 comments: