Pencuci Kotoran Degil - Basic H Shaklee

Assalammualaikum & Salam Sejahtera

Harap entry ini tidak meloyakan anda. Ini entry nak bercerita tentang keberkesanan Basic H Shaklee. Sebelum ni biasa dengar kawan-kawan puji Basic H. Teruja nak cuba Basic H dan bila pindah rumah baru..daptlah guna Basic H untuk cuci lubang tandas yang meloyakan. Suami pun banyak kali sental dengan sepenuh kekuatan sampai keluar peluh jantan suami erna tau! tapi, tetap tak hilang dan tetap kekuningan. Tah kenapa. Susah sangat nak hilang.

Satu hari tu, erna tekad nak sental sendiri walaupun suami tak bagi erna sental menyental ni. Dia cakap..itu tugas orang lelaki. Eh, perempuan tak boleh sental menyental ke? Apa saja la..suami nak bantu, alhamdulillah..isteri suka =) Ok, di jadikan cerita, erna tuangkan sikit Basic H dalam mangkuk tandas. Erna saja biarkan dalam 3minit dan kemudian erna mula menyental. Tak lah terlalu kuat erna menyental..hasilnya, alhamdulillah..sungguh memuaskan hati. Betul kata kawan-kawan. Basic H memang best! Perlu ada kempen..1 rumah 1 Basic H =)

Nampakkan perbezaan? Seronoknya..jumpa jalan penyelesaian.


 Kepekatan berganda di mana 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air mampu memberi kuasa pembersihan yang hebat dan berkesan 
 Pencuci serbaguna yang berkesan untuk menanggalkan kotoran dan minyak pada sebarang permukaan yang boleh dicuci tidak kira di dalam atau di luar rumah 
 Dapat menanggalkan kotoran berminyak yang paling degil tanpa meninggalkan sebarang kesan minyak 
 Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H² dan hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama 
Tidak perlu dibilas dan tidak meninggalkan kesan kotoran atau palitan 

Sesuai untuk sebarang permukaan yang boleh dicuci sama ada di dalam atau di luar rumah:

* Dinding 
* Permukaan dapur, jubin dan lantai 
* Peralatan 
* Periuk, besen, pinggan dan mangkuk 
* Tingkap dan cermin 
* Perkakas 
* Benda-benda diperbuat daripada kayu 
* Perabot (Sila pastikan anda tidak menggunakannya bagi membersihkan akuarium atau bekas cecair pencuci cermin)

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment