Minuman Tenaga Sepanjang Berpuasa Untuk Semua

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Baby T dijangka lahir pada awal bulan puasa ini. Kira-kira hari ke-10 Ramadhan di jangka lahir. Macam tak percaya pula akan lahirkan anak dalam bulan puasa. Kesian pula pada ibu yang akan jaga erna dalam pantang nanti sebab berpenat-penat kena jaga anak dan cucu dalam pantang. Tapi, ibu cakap ibu ok je..sebab erna bekalkan ibu dengan tonik anti penuaan dan ia juga dikenali sebagai tonik premium shaklee..iaitu Vivix. 

Sebenarnya, erna masih tak habis ganti puasa yang lalu. Huuuu lambat dah kan? tulah delay-delay sekarang baru sibuk nak ganti puasa. Jadi, berbekalkan semangat yang kental dan dasar wajib ganti puasa, erna ganti puasa dan semestinya ada beberapa tips yang erna ambil kira. Erna kan tengah mengandungkan baby T. Menyusukan abang iman juga. Nampak tak berapa banyak keperluan zat dalam badan yang erna perlukan untuk memastikan badan sentiasa sihat bertenaga.

Set Mighty Tripple Gem adalah set yang sesuai diambil oleh ibu yang sedang sibuk menganti puasa sebelum menjelang bulan Ramadhan. Bukan sahaja untuk ibu menyusu, malah untuk ibu yang mengandung seperti erna juga boleh ambil set ini. Owh ye.. para suami pun boleh amalkan set ini untuk bertenaga sepanjang hari di bulan Ramadhan. Jika dah beli set ini, seisi keluarga sebenarnya boleh nikmati khasiat yang ada. Meal Shakes pula boleh diberi minum kepada anak yang berusia 1tahun keatas. Berbaloi kan? Beli 1set tetapi kelebihan tu boleh dinikmati seisi keluarga.


  • Membekalkan 19 mineral dan vitamin yang penting untuk tubuh dan ia amat perlu bagi proses tumbesaran dan mengekalkan kesihatan.
  • sumber yang kaya dengan kalsium dan membantu anda mengatasi masalah sembelit sempena bulan puasa ini.
  • Memelihara kesihatan melalui kandungan vitamin-vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh badan setiap hari yang selalunya sukar dipenuhi melalui sajian berbuka puasa dan sahur kita.
  • Merupakan minuman rendah lemak,bukan GMO secara biologinya mempunyai kandungan protein yang lengkap dengan kandungan sembilan(9) asid amino perlu dan 14gm protein soya sihat bagi setiap hidangan.Rasanya yang enak dapat memberikan tenaga pada tubuh dengan protein soya yang berkualiti tinggi.
  • Membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan.
  • Sebagai pelapik perut dan menahan lapar kerana ia membantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asid hidrolik di dalam perut.Oleh itu dapat elak rasa kepedihan perut dan ulu hati.Sesuai yang menghidap gastrik.
  • Gabungan ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manla kesayangan anda sepanjang bulan Ramadhan.
  • Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran untuk karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.
  • Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi.
  • Memelihara tahap gula darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
  • Menjadi pilihan ahli sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif dan mengurangkan rasa dahaga.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment