Vivix Shaklee Beri Kesan Positif Pada Bacaan Paras Gula Pesakit Kencing Manis

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

Pagi-pagi tadi ada seorang wanita yang call erna nak COD Vivix dan ingin hadiahkan Vivix tersebut kepada ibunya yang ada masalah kencing manis yang tinggi. Menurut kata wanita tersebut, suatu tahap yang sangat kronik, bila buat ujian gula dalam darah kepada ibu..mesin bacaan juga tak dapat baca. Ini kerana bacaan gula yang terlalu tinggi. Harini juga kami dalam group bisnes sendiri ada membincangkan isu mengenai kencing manis dan Vivix. 

Jadi, entry ini erna akan kongsikan dengan semua pembaca blog ummierna bagaimana Vivix Shaklee membantu merawat masalah Kencing Manis. 

Bagaimana sebenarnya Vivix Shaklee membantu?

Kandungan utama plasma darah itu air, dengan adanya gula pada darah maka air pada plasma akan diserap oleh gula. Ini akan mengakibatkan darah kita menjadi mengental

Jika terjadi sebuah luka maka faktor pembekuan darah akan berperan. Faktor pembekuan darah (trombosit,fibrinogen) sendiri merupakan komponen dalam darah. 

Luka akan cepat sembuh kerana pengaliran dari faktor pembekuan darah dengan cepat juga, namun kerana aliran darah tersumbat (darah mengental) pada penderita diabetes, faktor pembekuan darah menjadi sulit untuk menutupi luka. Inilah yang mengakibatkan luka menjadi sukar sembuh.

Selain itu adanya gula juga menjadi penggalak bagi pertumbuhan bakteri.
Makanya selain sukar sembuh penderita diabetes juga kerap kali mengalami infeksi yang tak jarang mengarah ke gangren. Kalau sudah gangren parah ya terpaksa kaki dipotong pula, Hal lain yang perlu diperhatikan pada penderita diabetes adalah kerana adanya gula darah maka dapat terjadi kerosakan saraf terutama pada saraf kaki. Inilah yang mengakibatkan penderita diabetes seringkali merasa kebas atau semut2 pada kakinya.

Vivix Shaklee bertindak dengan 4 mekanisme penuaan tahap sel dengan

❤ melindungi dan memperbaiki kerosakan sel peringkat DNA!
❤ mengaktifkan kawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan
❤ menggalakkan pembentukan biogenesis mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel
❤ ramuan Vivix sendiri adalah 10kali lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE (advanced glycation ends products)

Kajian saintifik yang mengaitkan resveratrol dengan diabetes memang banyak. Tak percaya? Jom lihat banyak testimoni di berikan oleh pengguna yang berpuas hati.






Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 


REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment