HARGA SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE

Assalammualaikum & Salam Kasih Sayang,

HARGA SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE - Alhamdulillah syukur, kini ramai ibu yang mula menyedari kepentingan menyusukan anak sejak dari awal kelahiran si anak. Erna sendiri mula menggali ilmu penyusuan ketika masih diawal kehamilan. Niat untuk menyusukan Iman, anak sulung erna bermula sejak iman masih belum ada dalam rahim erna =) Erna memasang niat dari awal ingin menyusukan anak yang bakal erna kandungkan dan lahirkan. Alhamdulillah..dengan izin dari Allah, erna berjaya menyusukan iman 2tahun dan kini iman masih minum susu ummi walaupun usia iman lebih 2tahun.

Ramai ibu yang kini sedang hamil pm erna bertanyakan tentang HARGA SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE. Gembira erna bila ada ibu hamil yang pm erna bertanyakan tentang set ini. Bukanlah gembira atas dasar seorang penjual. Tetapi gembira kerana, bila ada ibu hamil yang bertanya soalan ini..ini tandanya ibu hamil ini berniat ingin menyusukan anak yang bakal dilahirkan nanti. Tahniah ibu! Kagum dengan niat murni anda..

SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE adalah set mampu milik oleh semua bakal ibu. Tak percaya? Jom kita check HARGA RUNCIT set berpantang / set bersalin Shaklee. Ini harga runcit tau. Lain dengan harga keahlian yang erna perolehi sebab erna adalah pengedar sah Shaklee yang berdaftar. Untung besar anda semua jika beli dengan harga ahli! Nak dapat harga untung, anda boleh daftar sebagai ahli dengan modal serendah RM65 sahaja. Diskaun pula 20-30%  Eh..eh..jom kita sama-sama check ye..

HARGA SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE
HARGA SET BERSALIN / BERPANTANG MENYUSU SHAKLEE

SET BERSALIN MENYUSU SHAKLEE
* Vitalea (Multivitamin) RM88/120bj
* B-Complex RM53/120bj
* Zinc Complex RM33/120bj
* Vitamin C Plus 500mg RM92.50/180bj
* Ostematrix RM60/120bj
* Alfalfa Complex RM52/330bj
* ESP RM150/850gram
TOTAL RM528.50

Kegunaan sehingga 4 bulan untuk Vitalea, B Complex, Zinc. 
Vitamin C sehingga 6 bulan. 
Ostematrix 1 bulan. 
Alfalfa dan ESP untuk kegunaan 2 bulan.

SET BERSALIN MENYUSU SHAKLEE adalah antara set pilihan ramai. Set bantu untuk banyakkan susu ibu juga. 

Cuba bahagikan secara kasar RM528.50 dengan 4bulan. RM528.50/4bulan = RM132.20. Ini anggaran sahaja dan diingatkan..ini harga runcit. Harga ahli..jauh lebih murah dan memang mampu milik. 

Jika anda memang berniat ingin menyusukan anak selepas melahirkan anak yang anda kandungkan, anda boleh teruskan pembacaan hingga habis entry ini.

Sedikit tips yang ingin erna kongsikan buat anda yang benar-benar berhajat dan berniat ingin susu kan bayi anda sejurus dilahirkan sehingga 2 tahun,

1- Sebelum bertolak ke hospital atau sebelum masuk wad bersalin, minum ESP Shaklee. Sebagai bekalan tenaga.

2- Selepas melahirkan bayi, terus susu kan bayi anda dan jangan panik jika susu tidak keluar melimpah-limpah seperti yang dibayangkan.

3- Susu kan bayi sekerap mungkin dari awal kelahirannya. Iaitu sekerap 1-2jam.

4- Mengurut lembut payudara dan mandi air panas untuk galakkan susu keluar.

5- Tidak digalakkan mengepam susu sebaliknya adalah lebih digalakkan untuk menyusukan anak secara terus. (Jika anak bukan ditempatkan di NICU)

6- Tiada air masak atau susu formula untuk bayi yang baru lahir.

7- Pastikan lekapan bayi anda betul. Kerana lekapan mulut bayi pada payudara ibu yang salah menyebabkan susu tidak dapat dihisap dengan betul oleh bayi.

8- Makan makanan yang dapat membantu perbanyakkan susu ibu. Kismis, Kurma, Makanan berunsur protien. Jika ibu tak minum susu, boleh makan Ostematrix Shaklee. Jika risau kekurangan protien dalam diet harian semasa berpantang juga selepas berpantang, boleh minum ESP Shaklee.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;
Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area PUCHONG, SERI KEMBANGAN, SHAH ALAM, SUBANG JAYA, PUTRAJAYA, PETALING JAYA boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment