Cuci Darah Kos Rendah & Jimat

Bawang Putih Makanan Mencuci Darah | Darah yang bersih sangat penting untuk fungsi tubuh yang sihat. Ramai yang tidak tahu atau tidak ambil tahu..,bawang putih boleh digunakan untuk mencuci darah dan meneutralkan hasil toksik logam berat dalam tubuh kita, terutamanya merkuri dan kadmium. Penggunaan bawang putih juga berguna dalam rawatan hipoglisemia, gangguan usus dan pelbagai masalah kesihatan lain. Ramai yang keluarkan banyak duit untuk mencuci darah. Jadi, dalam entry ini ingin erna kongsikan dengan anda semua cara mencuci darah dengan kos yang rendah.

Tetapi, tidak semua makanan tambahan bawang putih sama. Kebanyakan kaedah pemprosesan bawang putih yang digunakan hari ini, termasuk serbuk bawang putih yang dihancurkan, kapsul minyak bawang putih dan sebagainya, mengurangkan atau menghapuskan kandungan allicin. Allicin adalah komponen utama aktif bawang putih dan diperlukan untuk banyak manfaat bawang putih.

Jadi, adalah sangat penting untuk anda yang berhasrat mengambil bawang putih sebagai makanan tambahan ataupun anda yang sedang mengamalkan supplement bawang putih agar memilih supplement bawang putih yang betul-betul berkhasiat. Pastikan kandungan allicin dalam supplement bawang putih yang anda ambil betul-betul terpelihara semasa pembuatannya.


Garlic Shaklee Terbaik




✔ Dihasilkan daripada bawang putih (garlic) jenis premium
✔ Bawang putih tersebut bebas racun perosak dan ditanam secara organik
✔ Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan 100% allicin aktif kekal pada garlic tersebut
✔ Mengandungi pelbagai vitamin E untuk tingkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh kita

Setiap 2 tablet GARLIC = 1000 mg ekstrak garlic tulen = 2 ulas garlic segar

Beberapa masalah kulit seperti jerawat , bisul , parut hitam, kusam dan kulit kering juga boleh terjadi dan itu adalah salah satu petanda darah kotor.  Selain itu, antara ciri-ciri bawang putih yang lain adalah ia bersifat anti oksidan yang sangat kuat, anti bacterial dan antiviral. Garlic memang bagus untuk DETOX CUCI DARAH.

Testimoni dibawah ini adalah antara bukti Garlic Shaklee adalah supplement bawang putih terbaik yang boleh anda amalkan. Banyak sangat khasiat bawang putih dan salah satu daripadanya adalah untuk proses mencuci darah/detox. Jemput baca testimoni dibawah ini ye..


Harga sebotol Garlic Complex hanyalah RM47.50 (60biji)

Murah sangat kos mencuci darah dengan Garlic Complex Shaklee.

Dapatkan sekarang juga!

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment