Vitamin Jeragat Puchong

Set Jeragat Berkesan | Salam sejahtera sahabat semua. Anda ada masalah jeragat? Kulit muka anda nampak tua dan bertompok hitam? Rasa tak selesa sangat dengan penampilan sendiri sebab masalah jeragat ini betul-betul menghantui diri.


Mari teruskan pembacaan. Erna akan kongsikan dengan anda semua Set Jeragat Berkesan yang berbaloi untuk anda beli selepas anda selesai baca perkongsian erna dalam entry ini.

Ramai customer erna yang beli Vitamin Jeragat berpuas hati dengan hasil yang mereka perolehi. 

Bukan sahaja pelanggan dikawasan Puchong, malah erna ada ramai pelanggan dari USJ Subang Jaya, Kelana Jaya dan juga luar dari Selangor.

Pasti jauh disudut hati anda semua inginkan kulit yang bersih daripada sebarang cela. Betulkan?

Sebab-sebab terjadinya Jeragat:


1) Terdedah Kepada cahaya matahari terik 

2) Pengambilan ubat-ubatan yg mengganggu hormon.Contohnya Pil perancang

3) Penggunaan kosmetik kulit tidak sesuai yg bersifat panas

4) Keturunan

5) Faktor kerja seperti tukang masak yg terdedah kpd bahang api/panas

6) Hormon yang tidak seimbang

7) Faktor usia menyebabkan collagen kurang terbentuk


Mengapa Vitamin Jeragat?

  • Produk 100% selamat, semulajadi dan berkesan
  • Jeragat anda di pulihkan dari lapisan dalam kulit
  • Bertindak sebagai pelindung kepada kulit bagi mengelakan jeragat berulang
  • Menghasilkan kolagen kepada kulit
  • Menganjalkan kulit muka
  • HARGA YANG MURAH DAN JAUH LEBIH MURAH DARI RAWATAN LASER
  • Bantu mencerahkan kulit muka
  • Sekatakan warna kulit muka
Jeragat juga merupakan masalah utama kepada ibu-ibu yang baru lepas melahirkan anak. Kebiasaannya, selepas melahirkan anak, anda digalakkan mengamalkan vitamin jeragat, ia membantu menstabilkan semula hormon dan insyaAllah menghilangkan jeragat dan kulit muka anjal serta bertambah seri.


Vitamin Jeragat (pek mini)


Pek mini - Vitamin Jeragat terdiri daripada 2 jenis vitamin.

  • GLA Complex 
  • Sustain Release Vitamin C


Hasil Amalkan Vitamin Jeragat

  • Jeragat pudar dan hilang lebih cepat
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Kulit muka anjal
  • Memperlahankan proses penuaan 
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid 
  • Warna kulit muka sekata dari masa ke semasa


Testimoni Vitamin Jeragat





Dibawah ini, erna kongsikan juga testimoni seorang pengguna GLA Complex iaitu Puan Norita yang mana, testimoni ini erna ambil daripada blog beliau. #credit

==========================================

Dulu saya selalu terfikir betapa ramainya orang sanggup mengeluarkan belanja yang besar untuk dapatkan kulit yang cantik dengan mencuba segala macam krim yang berada dalam pasaran.

Saya cuma tahu vitamin E , vitamin C dan B Complex adalah antara vitamin yang penting untuk dapatkan kulit yang cantik selain perlunya ESP untuk kulit yang lebih halus dan mulus.

Tetapi setelah 11 tahun dalam Shaklee, saya baru benar-benar jatuh cinta dengan GLA.

Ditambah baru ini saya pulang beraya dan berpeluang berjumpa adik beradik saya....salah seorang mereka baru menjalani pembedahan membuang hempedu. Maka antara vitamin yang saya bekalkan kepada beliau adalah GLA serta vitamin lain dan panduan yang betul pengambilan setiap vitamin.

Tujuan saya bekalkan GLA ialah agar ia membantu menstabilkan hormon adik saya terutama selepas kehilangan hempedu akibat adanya batu kecil. Selepas sebulan mengambil semua vitamin yang saya sarankan, paling jelas kelihatan ialah kulit wajah adik saya yang sebelum ini bertompok akibat jeragat atau bintik-bintik cokelat kini sudah tiada lagi. Muka adik saya kelihatan bersih dan berseri. Beliau yang dulu tidak rajin nak makan vitamin kini menjadi pengamal tegar vitamin Shaklee.

Saya dan suami kini sangat menyukai GLA selain tujuan utama kami mengamalkannya untuk membakar lemak semasa kita berehat ( tidur) kini ia lebih dari itu.

Bagi ibu-ibu yang mengalami masalah jeragat terutama selepas melahirkan anak, maka saya galakkan anda amalkan GLA Shaklee, ia membantu menstabilkan semula hormon anda dan insyaALLAH tiada lagi jeragat!

Walaupun ianya bukan lah masalah kulit yang kritikal tetapi kehadirannya membuatkan kulit kelihatan tidak sihat selain menjejaskan keyakinan diri individu. 

===============================================

Jangan biar jeragat terus bermaharajalela dimuka anda. Hubungi erna sekarang untuk harga Vitamin Jeragat (mini pek) mampu milik!

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM69 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;


Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment