Nutriferon Shaklee Tingkatkan Sistem Imun Tubuh

Elak Kerap Jatuh Sakit | Jika anda adalah antara orang yang kerap jatuh sakit, setiap bulan nak mc kerja, anak-anak mudah terkena jangkitan selesema dan batuk, anda ibu menyusu yang disindir-sindir anak kerap jatuh sakit walaupun minum susu ibu, Nutriferon Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda sekeluarga. Berhenti dan tinggalkan amalan serta tabiat memakan ubatan sintetik.

Entry kalini erna akan kongsikan dengan anda semua pembaca blog erna, satu produk Shaklee yang namanya NUTRIFERON. 

APA ITU NUTRIFERON?


Dapatkan Nutriferon daripada erna, Pengedar Sah Shaklee

Nutriferon adalah makanan tambahan yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh atau immune booster. Nutriferon merupakan rumusan berpaten yang istimewa yang membantu meningkatkan tahap keimunan badan tanpa penggunaan antibiotik sintetik yang boleh menyebabkan kesan sampingan pada manusia.

Sebelum pergi lebih jauh, erna ingin berkongsi dengan semua pembaca blog ini, mengenai Inteferon. Kerana Interferon berkait rapat dengan pengahsilan Nutriferon.

Apakah Interferon? 


Interferon ialah bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan dan ia hanya akan aktif apabila sel-sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain. Ringkasnya, Interferon ini akan membantu melindungi tubuh daripada serangan beribu penceroboh asing yang boleh melemahkan tubuh dan pelbagai penyakit serius.

Apa yang menariknya, interferon ini ditemui oleh Ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Hasil ujian dan penyelidikan beliau selama 40 tahun setelah menguji beratus sebatian semulajadi, Dr. Kojima telah berjaya menemui empat campuran unik elemen semulajadi ini yang menunjukkan peningkatan dalam pengeluaran semulajadi interferon tubuh. 

Dan hasil penyelidikan beliau selama 40 tahun ini telah berjaya menghasilkan NutriFeron Shaklee, satu-satunya supplemen perlindungan di US yang berjaya menambah penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.

bahan istimewa dalam Nutriferon Shaklee - Tingkatkan Imun Tubuh Badan


Keistimewaan Nutriferon Shaklee : 


Rumusan Berpaten Yang Eksklusif

Anda tidak akan menjumpai NutriFeron di mana-mana. Ia hanya terdapat di Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi. 


Campuran interferon yang dipatenkan

4 elemen tumbuh-tumbuhan penggalak NutriFeron ini mempunyai MACH, 1 campuran interferon daripada ekstrak tumbuhan yng telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak bunga Japanese Honeysuckl. 


Terbukti daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia

Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron. 


Meningkatkan paras interferon secara semulajadi

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi. 

Dan menurut kajian terbaru, Nutriferon telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini. 

Kebaikan Nutriferon Shaklee: 


Meningkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dalam 3 hari. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage. 

Melindungi dari influenza. NutriFeron mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza. 

Membantu lawan kanser & tumur otak. NutriFeron, interferon semulajadi yang mengandungi polisakarida aktif yang akan merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Jadi ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi. 

Mengurangkan infersi & sakit kronik pesakit2 hepatatis B & C. Nutriferon berjaya memerangi virus sekaligus mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C. 

Membantu kurangkan ketidakselesaan waktu kemoterap. 

Melambatkan proses penuaan. formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat. 

Membantu meningkatkan kesihatan wanita monopous menjadi lebih baik. 

Meringankan stress dan kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif. 

Mengurangkan simtom2 ketika pra haid & waktu haid. NutriFeron terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

Siapa yang perlukan Nutriferon:

Ia sesuai untuk sesiapa sahaja termasuk .. 

  • Mereka yang kerap demam, selsema
  • Mereka yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap yang maksimum
  • Meraka yang tak suka makan vitamin A, C dan E dalam bentuk tablet
  • Mereka yang berumur, yang mudah terdedah kepada kekurangan imuniti
  • Mereka yang ada masalah alergi dan eczema
  • Mereka yang diet mereka tidak optimum
  • Mereka yang kerap “travel” atau “outstation”
  • Mereka yang sering tertekan/hidup dalam tekanan
  • Mereka yang gaya hidupnya tidak/kurang aktif
  • Mereka yang sering stress dan tertekan 
(Tetapi produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh sebarang jenis penyakit)

Testimoni Nutriferon





Jangan tunggu lagi. Segera dapatkan Nutriferon untuk anda sekeluarga. Apalah sangat sejumlah wang tak sampa RM200, jika hendak dibandingkan dengan kesihatan sekeluarga. Betulkan?


Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM69 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment