Tips Kempiskan Perut Buncit

Kempiskan Perut Buncit | Assalammualaikum. Masalah perut buncit ni bukan hanya dialami oleh wanita. Lelaki pun ramai yang ada masalah perut buncit. Buncit seorang lelaki ada cakap seksi. Tetapi tidak pada erna. Buncit mungkin seksi untuk hari ini dan esok. Tetapi untuk jangka masa yang panjang, buncit mengundang pelbagai penyakit.


Erna ada terbaca di facebook petua kempis perut seperti yang erna share dibawah ini;

1) Pertama. DOA. Paling penting. Doa amalan untuk kurus.. "Ya Allah sekiranya ada sesiapa kata aku gemuk, Kau tolonglah gemukkan orang tu lebih pada aku" amin.

Tips kurus kedua.
2) berkawan @ berdiri disebelah yang yang gemuk dari anda, nescaya keyakinan diri bertambah. Anda akan rasa kurus semula jadi tanpa perlu senaman & diet...

Tips ketiga
3) sekiranya kedua2 tips diatas tidak menjadi, cuba tips ini.. bangun subuh, minum segelas air kemudian angkat tangan tinggi2, kemudian renung perut anda, sekiranya masih buncit, pukul kuat2 sambil baca jampi " bikin malu, bikin malu, bikin malu".

Jangan marah naaaa....saja erna kongsi tips kelakar dalam entry kalini. Erna pun masa mula-mula baca tips diatas ni rasa semangat nak baca. Kemudian..tersenyum sendiri baca tips diatas ini. Hahaha..tapi, tak perlu pun nak buat macam tu. Percayalah...anda masih ada peluang dan masih ada sinar untuk dapatkan perut yang kempis. Bila perut kita kempis, apa sahaja yang kita buat..kita akan rasa lebih yakin. Lebih-lebih lagi jika kita bakal bertemu dengan bakal suami atau bakal isteri. Jika nak pergi 1st interview juga..kita akan rasa lebih semangat dan yakin jika penampilan kita terbaik.

Nak kempis perut..tak mahu perut menggeleber…susah nak carik baju…baju dan seluar asyik tak muat..betul ke Herblax boleh bantu kempiskan perut?
.

HerbLax Shaklee Terbaik!


Apa keistimewaan Herb-Lax ni?

.
✔Membersihkan najis yang tersekat/ tersimpan lama dlm tubuh
✔Merangsang usus utk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut
✔Membantu masalah sembelit
✔Mengempiskan perut
✔Melawaskan pembuangan air besar

PERHATIAN

Herb-Lax akan menampakkan kesan dalam masa 6-12 jam selepas pengambilan. Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos kepada dan boleh kembali ke dos asal setelah proses pembuangan kembali normal.

Bukan makan hari-hari pun cuma seminggu sekali dua saja kita makan.

Memang selesa perut dan badan selepas amal.

Siapa yang plan nak slim bagus amalkan.

Berat turun, perut kempis

Pilihan untuk kempiskan perut




Sebotol hanyalah RM55.12 sahaja. 120bj. 
Berbaloi beli. Kesan dan kualiti superb 

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 30%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM69 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI ERNA;



Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD AREA PUCHONG dan kawasan sekitar, anda boleh hubungi erna untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Erna akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)
Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment